شنبه ۱۲ خرداد ۱۴۰۳ |۲۴ ذیقعدهٔ ۱۴۴۵ | Jun 1, 2024
تبریز

حوزه/ استاندار زنجان گفت: بدون شک هر جا که نظامی مردمی شد، موفقیت و توفیقات بیش از سایر مواقع دیده شد، از این رو معتقدیم انقلاب اسلامی به همه آحاد مردم عزت‌مندی و اعتماد به نفس را هدیه داد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری حوزه از زنجان، محسن افشارچی استاندار زنجان در سخنرانی پیش از خطبه‌های این هفته نماز جمعه زنجان ضمن تبریک به مناسبت ایام‌الله دهه مبارک فجر، با اشاره به دستاوردهای بی شمار انقلاب اسلامی، اظهار داشت: شکوفایی در عرصه‌های مختلف و برخورداری از زندگی سالم، یکی از مهم‌ترین دستاوردهای انقلاب اسلامی به شمار می‌رود.

وی با اشاره به اینکه با مقایسه اقداماتی که قبل و بعد از انقلاب اسلامی رخ داده، به راحتی می‌توان دستاوردهایی را که انقلاب اسلامی به ملت ایران ارزانی داشته را درک کرد، ادامه داد: بدون شک هر جا که نظامی مردمی شد، موفقیت و توفیقات بیش از سایر مواقع دیده شد، از این رو معتقدیم انقلاب اسلامی به همه آحاد مردم عزت‌مندی و اعتماد به نفس را هدیه داد.

افشارچی در ادامه به موضوع مهم انتخابات مجلس شورای اسلامی که قرار است اسفندماه امسال برگزار شود، اشاره کرد و یادآور شد: آنچه امروز بیش از همه باعث یأس و ناامیدی دشمنان نظام مقدس جمهوری اسلامی می‌شود، مشارکت حداکثری مردم در انتخابات است، به همین خاطر شرکت در این عرصه مهم سیاسی باید اولویت همه ما باشد.

استاندار زنجان، با تأکید بر اینکه آنچه که امروز بیش از همه سرنوشت مردم و نیز توسعه شهرها را تحت‌الشعاع قرار می‌دهد، مقوله مهم انتخابات است، خاطرنشان کرد: حضور مشارکت مردم در پای صندوق‌های رأی از اهمیت زیادی برخوردار است، اما نباید فراموش کنیم که این حضور باید آگاهانه بوده و نمایندگانی که توسط مردم انتخاب می‌شوند، با سنجش و دقت کامل انجام شود.

افشارچی با یادآوری اینکه یکی از راه‌های ایجاد انگیزه در بین آحاد مردم برای حضور حداکثری در انتخابات، انعکاس دستاوردهای نظام و خدماتی است که به مردم ارائه شده است، تصریح کرد: باور مردم به مردم‌سالاری در انتخابات از اهمیت زیادی برخوردار است، چرا که مردم انتظار دارند نمایندگانی که توسط رأی آن‌ها به خانه ملت راه پیدا می‌کنند، در دسترس ملت باشند.

وی با اشاره به اینکه مردم در زمان طاغوت برخلاف امروز هیچ‌گونه دخالتی در سرنوشت خود نداشته و حتی در خصوص وضع حاکمیت نیز آگاهی نداشتند، ادامه داد: خوشبختانه با رهبری امام راحل، مردم امروز در سرنوشت خود سهیم هستند و مسؤولان نیز در تلاشند تا خدمتی درخور و شأن مردم ایران اسلامی ارائه دهند.

انتهای پیام. /

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha