پنجشنبه ۳ خرداد ۱۴۰۳ |۱۵ ذیقعدهٔ ۱۴۴۵ | May 23, 2024
حجت الاسلام والمسلمین غلامعلی صفایی بوشهری

حوزه/ امام جمعه بوشهر با بیان اینکه باید عواملی که باعث ارتقای سطح نرخ می شود را پایین آورد گفت: یکی از کارهایی که می توان انجام داد حذف واسطه گری است.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری حوزه از بوشهر، حجت‌الاسلام والمسلمین غلامعلی صفایی بوشهری نماینده ولی فقیه در استان بوشهر امروز در دیدار مدیر کل تعزیرات حکومتی استان بوشهر با بیان اینکه در عرصه مدیریت بازار مشکل داریم گفت: به طور مثال یک میدان تره بار در بوشهر وجود ندارد که با قیمت مناسب تره بار در اختیار مردم قرار گیرد.

امام جمعه بوشهر با بیان اینکه باید عواملی که باعث ارتقای سطح نرخ می شود را پایین آورد گفت: یکی از کارهایی که می توان انجام داد حذف واسطه گری است.

وی با بیان اینکه بسیاری از موارد باید از اساس حل شود اظهار داشت: بوشهر در نتیجه سو تدبیری‌ها شهری گران شد.

حجت الاسلام والمسلمین صفایی بوشهری با بیان اینکه مردم در تولید باید آزاد باشند ابراز داشت: مدیری ارزشمند است که در پنج دقیقه کار مردم را بتواند انجام دهد.

نماینده ولی فقیه در استان بوشهر خواستار توجه ویژه در رابطه با تسهیل در کار مردم شد و گفت: تعزیرات نهاد حاکمیتی است که هم حیث اجرایی و هم قضایی دارد بنابراین لازم است هماهنگی خوبی بین تعزیرات با دستگاه قضایی باشد.

وی با اشاره به مسأله گرانی و گران فروشی گفت: در رابطه با گران فروشی باید قاطعانه برخورد و جلوگیری کرد.

حجت الاسلام والمسلمین صفایی بوشهری خواستار نظارت بر کیفیت خدمات شد و گفت: کیفیت کار و ارائه خدمات در استان بوشهر ضعیف است، خدمات بایستی با کیفیت ارائه شود و بر آن نظارت بهینه صورت گیرد.

انتهای پیام/

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha