چهارشنبه ۲۶ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۷ ذیقعدهٔ ۱۴۴۵ | May 15, 2024
کد خبر: 1137399
۲۲ بهمن ۱۴۰۲ - ۱۲:۰۳
راهپیمایی ۲۲بهمن اردبیل

حوزه/ مردم اردبیل در چهل و پنجمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی، با حضور حماسی خود در راهپیمایی ۲۲ بهمن، بار دیگر با آرمان های انقلاب تجدید بیعت کردند.

به گزارش خبرگزاری حوزه از اردبیل، در چهل و پنجمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی، مردم دارالارشاد اردبیل بار دیگر با حضور پرشور و حماسی خود در راهپیمایی ۲۲ بهمن، برگ زرینی دیگر در تاریخ این شهر انقلابی رقم زدند.

صبح روز یکشنبه، ۲۲ بهمن ماه، خیابان های اردبیل مملو از خیل عظیمی از مردان و زنانی بود که با شور و شعف وصف ناپذیری، آمده بودند تا با آرمان های امام خمینی (ره) و شهدای انقلاب اسلامی تجدید بیعت کنند.

در این راهپیمایی باشکوه، اقشار مختلف مردم از پیر و جوان، زن و مرد، با در دست داشتن پرچم مقدس جمهوری اسلامی ایران و پلاکاردهایی با مضامین انقلابی، ندای وحدت و انسجام سر دادند و بار دیگر با آرمان های انقلاب اسلامی تجدید بیعت کردند.

حضور پرشور مردم اردبیل در راهپیمایی ۲۲ بهمن، نشان از پایبندی عمیق آنها به نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران و ولایت فقیه دارد.

این حضور حماسی، پیامی روشن به دشمنان انقلاب اسلامی بود که مردم ایران همچنان پایبند به آرمان های خود هستند و از هیچ تلاشی برای حفظ و حراست از انقلاب اسلامی فروگذار نخواهند کرد.

اما حضور پرشور مردم در این راهپیمایی، بار دیگر نشان داد که مردم ایران با بصیرت و آگاهی کامل، در برابر توطئه های دشمنان ایستاده اند و اجازه نخواهند داد که خدشه ای به نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران وارد شود.

در این راهپیمایی، مسئولان استان اردبیل نیز حضور داشتند و در کنار مردم، به ندای وحدت و انسجام لبیک گفتند.

راهپیمایی ۲۲ بهمن در اردبیل، به عنوان نمادی از وحدت و انسجام مردم ایران، در تاریخ این شهر انقلابی ثبت خواهد شد.

این حماسه یوم الله، بار دیگر به جهانیان نشان داد که مردم ایران با عزمی راسخ، در مسیر پیشرفت و تعالی کشور خود گام بر خواهند داشت.

انتهای خبر/

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha