چهارشنبه ۲۶ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۷ ذیقعدهٔ ۱۴۴۵ | May 15, 2024
کد خبر: 1137930
۲۴ بهمن ۱۴۰۲ - ۱۴:۴۵
انتخابات

حوزه/ ویژه برنامه های متنوع و جذابی برای انتخابات مجلس شورای اسلامی و مجلس خبرگان رهبری از سوی رادیو معارف تدارک دیده شده است و برنامه «شکوه حضور» به موضوع انعکاس انتخابات مجلس شورای اسلامی و پوشش رسانه ای حضور مردم در انتخابات می پردازد.

به گزارش خبرگزاری حوزه، ویژه برنامه های متنوع و جذابی برای انتخابات مجلس شورای اسلامی و مجلس خبرگان رهبری از سوی رادیو معارف تدارک دیده شده است و برنامه «شکوه حضور» به موضوع انعکاس انتخابات مجلس شورای اسلامی و پوشش رسانه ای حضور مردم در انتخابات می پردازد. این برنامه ساعت ۹ صبح در ۱۱ اسفند ماه پخش می شود.
برنامه دیگری که می توانید از رادیو معارف شنونده آن باشید فقه و زندگی نام دارد و به نظام سیاسی در اسلام و نقش مشارکت مردم پرداخته می شود. این برنامه روز شنبه مورخ پنجم اسفند ماه ساعت ۱۴:۵۰ بشنوید.

«حماسه حضور» با هدف تهییج و تشویق مردم به حضور حداکثری در انتخابات مجلس شورای اسلامی و خبرگان رهبری است که از ساعت ۹ الی ۱۰ صبح از شبکه معارف پخش می شود.
گفتنی است: برنامه «شاخص» که به شاخص ها، باید ها و نبایدهای انتخابات و تاکیدات مقام معظم رهبری(مدظله العالی) بر ۴ راهبرد امنیت، سلامت، مشارکت و رقابت در انتخابات اشاره دارد ساعت ۳:۰۵ و تکرار آن در ساعت ۹:۴۵ از رادیو معارف شنیده می شود.

برنامه ای که ماموریت آن پاسخگویی به شبهات رایج درباره مجلس و نمایندگان مجلس شورای اسلامی است «خانه ملت» نام داشته و از اول تا یازدهم اسفند ماه از ساعت ۱۶:۴۵ تقدیم مخاطبین می شود.

«نقد و نظر» هم با موضوع بررسی راه های بازیابی نقش مردم در انتخابات با تاکید بر عنصر حق و تکلیف با کارشناسی حجج اسلام عبداللهی و امیری طیبی روز ۲۵ بهمن ساعت ۱۴:۵۰به روی آنتن می رود.

برنامه پر مخاطب «زمزم احکام» هم فراخور ماموریت خود پاسخگوی پرسش های احکامی با موضوع انتخابات است و در ساعت ۳:۲۰ و تکرار آن در ساعت ۱۱:۲۵ بدین موضوع می پردازد.
از جمله برنامه های جذاب انتخاباتی برنامه «معیار» است که هدفش آشناسازی مخاطب با قانون جدید انتخابات مجلس شورای اسلامی است که از رادیو معارف پخش می شود.

برنامه «همگام با خبرگان» هم با موضوع پاسخ به شبهات رایج درباره مجلس خبرگان و کارایی آن به روی آنتن می رود.

برنامه «شکرانه حضور» با موضوع تقدیر و تشکر از ملت فهیم ایران و قدردانی از حماسه انتخابات مردم و آثار خارجی و داخلی حضور مردم در انتخابات و همچنین آرامش بخش پس از انتخابات، روز ۱۲ اسفند ساعت ۱۰ صبح پخش می شود.

انتهای پیام

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha