دوشنبه ۳۱ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۲ ذیقعدهٔ ۱۴۴۵ | May 20, 2024
نشست فرماندهان پایگاه های مقاومت بسیج مساجد شهرستان اهواز با نماینده ولی فقیه در خوزستان

حوزه / حجت الاسلام والمسلمین موسوی‌فرد با اشاره به‌این‌که دشمن به دنبال هیچ جلوه دادن تمامی موفقیت‌های ۴۵ ساله انقلاب اسلامی است، گفت: اینکه رهبر معظم انقلاب می‌فرمایند به قله نزدیک هستیم دلیل بر موفقیت‌های قابل توجه است، ایران اسلامی توانسته در عرصه‌های مختلف سربلند باشد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری حوزه از اهواز، نشست فرماندهان پایگاه‌های مقاومت بسیج مساجد شهرستان اهواز با حجت الاسلام والمسلمین موسوی‌فرد نماینده ولی فقیه در استان خوزستان بامحوریت اهمیت انتخابات در دفتر امام جمعه اهواز برگزار شد.

در این نشست، فرماندهان پایگاه‌های مقاومت بسیج ضمن بیان اقدامات و فعالیت‌های صورت گرفته، دغدغه‌ها، کمبودها و نیازهای محل فعالیت را مطرح کردند و در پایان نیز راه‌حل و راهبردهای مرتبط با انتخابات پیش‌رو را بیان کردند.

در این نشست، حجت الاسلام والمسلمین موسوی فرد با تبریک اعیاد شعبانیه و با اشاره به حدیث " لا تَنظُروا إلَی کَثرَةِ صَلاتِهِم وَ صَومِهِم وَ کَثرَةِ الْحَجِّ وَلٰکِنِ انْظُروا إلَی صِدقِ الْحَدیثِ وَ أَداءِ الْأَمانَةِ"، اظهار داشت: هرکسی بر حضرت وارد و خارج می‌شد ایشان بر صداقت در گفتار و ادای امانت تاکید می‌کردند.

وی با اشاره به این‌که آنجا که منفعت انسان در خطر باشد، محک می‌خورد و نقطه حساس است، گفت: شیطان یک بار امتحان شد و از سجده بر آدم اجتناب کرد و نتوانست از این آزمون سربلند خارج شود.

امام جمعه اهواز با اشاره به این‌که دشمن تلاش می‌کند راه رفته را با گذشته مقایسه و آن را ناموفق نشان دهد، افزود: اگر انسان قبل، بعد و حال انقلاب اسلامی را ببیند به خوبی متوجه دستاوردها و موفقیت‌ها می‌شود.

نماینده ولی فقیه در خوزستان ادامه داد: دشمن به دنبال بزک کردن دوران سیاه پهلوی است، در این دوران چه اقدامات و خدماتی صورت گرفته که برخی‌ها وضعیت کنونی انقلاب اسلامی را با آن مقایسه می‌کنند؟

حجت الاسلام والمسلمین موسوی‌فرد با اشاره به‌این‌که دشمن به دنبال هیچ جلوه دادن تمامی موفقیت‌های ۴۵ ساله انقلاب اسلامی است، عنوان‌ کرد: اینکه رهبر معظم انقلاب می‌فرمایند به قله نزدیک هستیم دلیل بر موفقیت‌های قابل توجه است، ایران اسلامی توانسته در عرصه‌های مختلف سربلند باشد.

امام جمعه اهواز خاطرنشان کرد: باید اُمید ایجاد کنیم که در چه‌ نقطه‌ای بودیم و اکنون در چه نقطه‌ای قرار داریم، بایستی کارهای انجام شده را به مردم منتقل کرد به عنوان مثال در دهه فجر امسال نزدیک به ۱۶۰۰ پروژه در خوزستان کلنگ زنی یا به بهره‌برداری رسیدند.

نماینده ولی فقیه در خوزستان با اشاره به این‌که گرانی، بیکاری و سختی را انکار نمی‌کنیم، اظهار کرد: در کنار این دغدغه‌ها باید اقدامات صورت گرفته را باوجود تحریم‌ها و فشارهای اقتصادی مطرح کرد.

حجت الاسلام والمسلمین موسوی‌فرد تأکید کرد: اولین نکته در خصوص انتخابات، مشارکت حداکثری مردم است، قبل از اینکه تصمیم بگیریم به چه کسی رأی بدهیم باید مردم بیشتری پای صندوق‌های رأی بیایند.

انتهای پیام/

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha