یکشنبه ۳۰ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۱ ذیقعدهٔ ۱۴۴۵ | May 19, 2024
حجت الاسلام والمسلمین پورمحمدی

حوزه/ دبیر عالی جامعه روحانیت مبارز گفت: مردم باید مشارکت کنند و بدانند که بدون حضور، هیچ مشکلی رفع نخواهد شد و برای حل مشکلات تنها راهکار مشارکت در انتخابات است.

حجت الاسلام والمسلمین مصطفی پورمحمدی با حضور در غرفه خبرگزاری حوزه در بیست و چهارمین نمایشگاه رسانه‌های ایران در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری حوزه، اظهار کرد: نظام و کشور جمهوری اسلامی ایران با مردم شکل گرفته، ماندگار شده و پیشرفت کرده است.

وی با اشاره به اینکه در این کشور هیچ جایگزینی برای مردم وجود ندارد، مطرح کرد: تمام نظام‌های موفق دنیا نیز از نظریه مردم محوری استفاده می‌کنند.

دبیر عالی جامعه روحانیت مبارز با بیان اینکه جمهوری اسلام و دین مبین اسلام نیز منطق اتکاء به مردم را پذیرفته است، عنوان کرد: در روایات آمده است که اگر نظام بخواهد موفقیتی داشته باشد باید مردم با او همراهی کنند.

وی با اشاره به اینکه کارها باید با مشارکت و همراهی مردم شکل گرفته و پیش رود، خاطرنشان کرد: اگر مردم بپا نخیزند و عدالت خواه نباشند عدالت در جامعه شکل نخواهد گرفت.

حجت الاسلام والمسلمین پورمحمدی با بیان اینکه قهر با صندوق‌های رای، قهر با سرنوشت و آینده خواهد بود و به ضرر همه تمام خواهد شد، تصریح کرد: مردم باید مشارکت کنند و بدانند که بدون حضور، هیچ مشکلی رفع نخواهد شد و برای حل مشکلات تنها راهکار مشارکت در انتخابات است.

وی با اشاره به اینکه روحانیت باید رسالت خودآگاهی و احساس مسئولیت را برای مردم تبیین کند، یادآور شد: ملت نباید از حق انتخاب خود بگذرد بلکه باید با شایسته گزینی جامعه خود را به کمال برساند.

انتهای پیام

برچسب‌ها

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha