چهارشنبه ۹ خرداد ۱۴۰۳ |۲۱ ذیقعدهٔ ۱۴۴۵ | May 29, 2024
روانشاد

حوزه/مدیر کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان لرستان از راه اندازی، پویش هنرجویان امروز، آینده‌سازان فردا در آستانه انتخابات خبر داد.

به گزارش خبرگزاری حوزه از خرم آباد، اعظم روانشاد مدیر کل فرهنگ و ارشاد اسلامی لرستان، امروز در آیین تجلیل از هنرجویان هنرستان هنرهای زیبا پسرانه خرم‌آباد که به مناسبت روز جوان برگزار شد، با بیان اینکه جمعیت جوان یکی از اصلی‌ترین مولفه‌های توسعه اقتصادی، اجتماعی و سیاسی جوامع به شمار می‌رود، اظهار داشت: جوانان نقش حیاتی و موثری را در رشد و پیشرفت یک کشور ایفا می‌کنند.

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی لرستان با بیان اینکه هنرستان هنرهای زیبا مرکز تربیت هنرمند است و در تربیت هنرمندان خلاق، متعهد و کارآمد برای تأمین نیروی انسانی مورد نیاز کشور اثرگذار است، گفت: هزینه کردن در این هنرستان نوعی سرمایه‌گذاری است و در تربیت نیروهای انقلابی و خلاق موثر خواهد بود.

روانشاد با اشاره به اینکه تجربه، هنر و دانش هنرجویان دیروز و استادان امروز پشتوانه این هنرستان‌ها و دانشگاه‌ها هستند، افزود: فرهنگ و تمدن غنی ایران پشتوانه محکمی برای نسل امروز است.

وی با اشاره به اینکه دانش و هنر همزاد هم هستند، بیان کرد: هنر تجلی‌گاه آفرینش است و در این میان تلاش هنرمندان می‌تواند به ارزش و اعتبار این فضای مهم شکل دیگری ببخشد.

مدیر کل فرهنگ و ارشاد اسلامی لرستان با تأکید بر اینکه جریان آموزش هنر را باید به حوزه تربیت و آموزش پیوند داد، اظهار کرد: هنرستان هنرهای زیبا در ادوار مختلف هنرمندان صاحب‌نامی را به جامعه هنری استان و کشور تحویل داده است.

روانشاد با اشاره به پیشرفت فیزیکی ۸۰ درصدی پروژه هنرستان هنرهای زیبا، یادآور شد: امیدواریم با افتتاح این طرح امکانات مناسب‌تری برای هنرجویان فراهم شود.

وی با بیان اینکه در آستانه انتخابات قرار داریم، خاطرنشان کرد: پویش "هنرجویان امروز، آینده‌سازان فردا" در این هنرستان‌ راه‌اندازی شود و از هنرجویانی که علاوه بر تولید آثار هنری در انتخابات نیز مشارکت داشته باشند، تقدیر خواهد شد.

انتهای پیام. /

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha