پنجشنبه ۲۰ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱ ذیقعدهٔ ۱۴۴۵ | May 9, 2024
حضور مردمی در انتخابات موجب اقتدار بیشتر نظام جمهوری اسلامی ایران است

حوزه/ مدیر حوزه علمیه خواهران استان همدان گفت: حضور مردمی در انتخابات را موجب اقتدار بیش از پیش نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران است.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری حوزه در همدان، معصومه ناطقی خمسه، مدیر حوزه علمیه خواهران استان همدان ضمن دیدار با نامزدهای انتخابات مجلس خبرگان رهبری و نمایندگان مجلس شورای اسلامی با تاکید بر حضور حداکثری مردم در انتخابات بیان داشت: حضور مردمی در انتخابات موجب اقتدار بیشتر نظام مقدس جمهوری اسلامی است.

وی با اشاره به اینکه همواره شرکت گسترده مردم در انتخابات موجب یأس دشمنان است، افزود: کاستی ها و نواقص همواره در هر مملکتی وجود دارد و این هرگز نباید بهانه ای برای عدم حضور باشد، زیرا که حضور در پای صندوق رای به معنای ایجاد فرصتی دوباره برای رشد و پیشرفت و علاقه مندی به نظام است.

مدیر حوزه علمیه خواهران استان همدان اظهار داشت: مجلس خبرگان رهبری قوام‌دهنده پایه‌های نظام است، بنابراین سهیم بودن و حضور در این انتخاب، مردم را در سرنوشت کشور سهیم می‌کند.

وی با بیان اینکه هر مسیری که موجبات ناراحتی و خشم دشمنان باشد، قطعا راهی صحیح و ثواب است و هر گامی که مورد تأیید و خشنودی دشمنان باشد راهی نادرست است، ادامه داد: هر رأی در انتخابات ۱۱ اسفندماه امسال، خط بطلانی بر نقشه شوم دشمنان و بدخواهان این نظام است و به همین جهت تک‌تک مردم باید در این عرصه احساس وظیفه و تکلیف کنند.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha