چهارشنبه ۱۹ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۲۹ شوال ۱۴۴۵ | May 8, 2024
همایش شکوه مشارکت در انتخابات مجلس خبرگان رهبری برگزار شد

حوزه/نماینده مردم استان کهگیلویه و بویراحمد در مجلس خبرگان رهبری گفت: اگر هر کسی احساس کند کلامی، نوشته ای، حرکتی از او می تواند مشارکت و حضور عزتمند مردم را وسعت ببخشد باید نقش خود را ایفا کند.

به گزارش خبرگزاری حوزه از یاسوج، حجت الاسلام والمسلمین سید شرف‌الدین ملک‌حسینی امروز در همایش«شکوه مشارکت» که با حضور نامزدهای انتخابات مجلس خبرگان رهبری در سالن حکیم جورجانی برگزار شد اظهار کرد: انقلاب و منصب ها امانت الهی است، اگر هر کسی احساس کند کلامی، نوشته ای، حرکتی از او می تواند مشارکت و حضور عزتمند مردم را وسعت ببخشد باید نقش خود را ایفا کند.

نماینده مردم استان در مجلس خبرگان رهبری در بیان ویژگی‌های حجت الاسلام والمسلمین رحیمی صادق رقیب انتخاباتی خود بیان کرد: ایشان سالها مشغول خدمت دینی است در شهرستان فسا و امامت جمعه در ساخت مدرسه، مأمور به هدی بود و طلاب خوبی داشت به شیراز که آمد حقا یک مدیر موفق برای حوزه علمیه بود.

وی ادامه داد: به لحاظ متانت و وقار مورد تکریم علمای فارس بود و به لحاظ فضیلت علمی درس های سطح عالی داشت و به لحاظ وزانت علمی مورد احترام علما بود و سالهایی که شیراز بودم حقا و انصافا منشا خیر بود تهران هم آنچه شنیدیم به لطف خدا با همان وزانت مشغول خدمت و تلاش برای سامان دادن به حوزه علمیه است.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha