پنجشنبه ۲۰ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱ ذیقعدهٔ ۱۴۴۵ | May 9, 2024
جلسه مجمع عمومی و نشست ماهانه انجمن ادیان و مذاهب اسلامی

حوزه/ جلسه مجمع عمومی و نشست ماهانه انجمن ادیان و مذاهب اسلامی با حضور هیئت مدیره انجمن و قریب به ۵۰ نفر از اعضای پیوسته در سالن جلسات انجمن های علمی حوزه های علمیه برگزار شد.

به گزارش خبرگزاری حوزه، جلسه مجمع عمومی و نشست ماهانه انجمن ادیان و مذاهب اسلامی با حضور هیئت مدیره انجمن و قریب به ۵۰ نفر از اعضای پیوسته در سالن جلسات انجمن های علمی حوزه های علمیه برگزار شد.

در این جلسه که قریب به ۵۰ نفر از اساتید و اعضای پیوسته این انجمن شرکت داشتند اعضای حاضر در نشست، آخرین اخبار مرتبط با فضای ادیان و مذاهب و نیز آخرین فعالیت های علمی و پژوهی خود در حوزه ادیان و مذاهب را با دیگران به اشتراک گذاشتند.

در ادامه، بازرسان هیئت مدیره انجمن ادیان و مذاهب آقایان عباس رسول زاده و رضا کاظمی راد گزارشی از فعالیت های انجمن در یک سال گذاشته به حاضران ارائه دادند.

سپس حجت الاسلام والمسلمین مهدی فرمانیان رئیس انجمن ادیان و مذاهب به بیان برخی از برنامه های آتی انجمن از جمله برگزاری دوره های پژوهش محور یک ساله، راه اندازی نشریه انجمن، همکاری در جهت چاپ کتب اعضاء و حضور فعال در جشنواره فارابی اشاره کردند و از همه فرهیختگان واجد شرائط جهت عضویت در انجمن، دعوت به عمل آورد.

در بخش سوم و پایانی برنامه نیز برخی از اعضا نکاتی را در موضوعات و پیشنهادات مختلف ارائه کردند؛ حسین توفیقی نیز گزارشی از دو کتاب جدید خود ارائه داد.

انتهای پیام

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha