چهارشنبه ۱۹ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۲۹ شوال ۱۴۴۵ | May 8, 2024
تجلیل از فعالان تربیتی

حوزه/ در نشستی که به مناسبت روز ملی امور تربیتی که با حضور مدیر جامعة الزهرا سلام‌الله‌علیها برگزار شد، ۱۴ نفر از اساتید و طلاب فعال تربیتی مورد تجلیل قرار گرفتند.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری حوزه، نشست گرامیداشت روز ملی امور تربیتی و تربیت اسلامی از سوی اداره کل امور تربیتی جامعة الزهرا سلام‌الله‌علیها در سالن اجتماعات ساختمان شهید بهشتی(ره) برگزار شد.

در این نشست، اساتید و طلاب فعال تربیتی برتر سال ۱۴۰۲ با حضور سیده زهره برقعی مدیر جامعة الزهرا سلام‌الله‌علیها، خانم افتخار یوسفی معاون آموزش و تربیت، معصومه شریفی معاون تبلیغ و امور فرهنگی و خانم بنت الهدی افشاری نژاد مدیر کل امور تربیتی مورد تجلیل قرار گرفتند.

در مراسم تجلیل از فعالان تربیتی، زهرا کشمیری، مریم عابدی و حمیده محمدی بنچناری از اساتید راهبر تربیتی مدرسه علمیه مشکات تجلیل شدند.

زهره ربانی استاد همیار تربیتی مدرسه علمیه مؤمنات، حوریه خردمند استاد همیار تربیتی مدرسه علمیه فائزات، زهرا عاشوری استاد همیار تربیتی مرکز آموزش مجازی و غیرحضوری، طیبه ربانی استاد همیار تربیتی مرکز تخصصی تعلیم و تربیت و سمیه سلطانی از دیگر تجلیل شدگان در این نشست بودند.

در این مراسم، سمیه غلامی از اساتید تربیت که در تربیت ۶۰۰ حافظ قرآن نقش داشته است و کوثر نبی آوا طلبه بین الملل و مبلغ فعال از کشور آذربایجان به واسطه همکاری در دروس اخلاق جامعه الزهرا سلام‌الله‌علیها شایسته تقدیر شدند.

اداره کل امور تربیتی جامعة الزهرا سلام‌الله‌علیها در این مراسم از فاطمه آشناد، خدیجه بختیاری و نرگس محمدی نجات از اساتید، طلاب و کارمندان جامعة الزهرا سلام‌الله‌علیها که در سیر مطالعات تربیتی حضور فعال داشتند، تجلیل کرد.

همچنین فاطمه سلطان محمدی به عنوان استاد برتر فعال در طرح هم اندیشی های تربیتی مورد تجلیل قرار گرفت.

انتهای پیام

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha