پنجشنبه ۲۰ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱ ذیقعدهٔ ۱۴۴۵ | May 9, 2024
کد خبر: 1142993
۱۹ اسفند ۱۴۰۲ - ۱۶:۱۲
حجت‌الاسلام پور اسکندر

حوزه/ معاون پژوهش حوزه علمیه استان اردبیل از آغاز فراخوان شانزدهمین جشنواره علامه حلی خبر داد و گفت: طلاب جوان (زیر ۳۵ سال) و اساتید حوزه‌های علمیه سراسر کشور می‌توانند تا پایان روز سه‌شنبه ۱۵ خرداد ۱۴۰۳ در این جشنواره شرکت کنند.

حجت الاسلام پوراسکندر، معاون پژوهش حوزه علمیه استان اردبیل در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری حوزه در این استان از آغاز فراخوان شانزدهمین جشنواره علامه حلی خبر داد و گفت: طلاب جوان (زیر ۳۵سال) حوزه‌های علمیه برادران و خواهران سراسر کشور تا پایان روز سه‌شنبه ۱۵ خرداد ۱۴۰۳ فرصت دارند در این جشنواره شرکت کنند.

وی افزود: اساتید حوزه‌های علمیه نیز می‌توانند بدون شرط سنی و با داشتن کد استادی در حوزه‌های علمیه برادران در سال جاری یا مجوز تدریس در حوزه‌های علمیه خواهران و جامعةالزهراء(س) در سال جاری، در بخش اساتید این جشنواره شرکت نمایند.

معاون پژوهش حوزه علمیه استان اردبیل با بیان اینکه آثار ارسالی می‌بایست در یکی از گروه‌های علمی دوازده‌گانه جشنواره باشد، خاطرنشان کرد: این گروه‌ها شامل تفسیر و علوم قرآنی، علوم حدیث و درایه، کلام، اخلاق و تربیت، فقه و حقوق اسلامی، فلسفه و منطق، اصول فقه، تاریخ اسلام، ادبیات وزبان‌شناسی، سیاسی واجتماعی، اقتصاد ومدیریت، و علوم تربیتی و روان‌شناسی می‌شود.

حجت الاسلام پوراسکندر ادامه داد: آثار ارسالی طلاب جوان می‌بایست در قالب‌های «مقاله»، «کتاب»، «تحقیق پایانی سطح دو» و «پایان‌نامه سطح سه حوزه یا کارشناسی ارشد دانشگاهی طلاب» باشد.

وی با اشاره به موضوعات بخش ویژه جشنواره شانزدهم گفت: «نقش حوزه‌های علمیه در راهبردهای فرهنگ عمومی و دین‌داری جامعه» و «پژوهش و تبلیغ؛ ابزارها وشیوه‌ها» به عنوان موضوعات این بخش انتخاب شده‌اند و افرادی که در این موضوعات آثار خود را به جشنواره ارسال نمایند از ۵ امتیاز ویژه در ارزیابی آثار و درصورت برگزیده شدن، معادل ۱.۵ برابر جوایز منتخبین بخش عادی جشنواره بهره‌مند خواهند شد.

علاقه‌مندان برای ثبت‌نام در جشنواره و دریافت اطلاعات بیشتر می‌توانند به نشانی اینترنتی http://ssmp.ismc.ir مراجعه کنند.

انتهای خبر/

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha