شنبه ۸ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۸ شوال ۱۴۴۵ | Apr 27, 2024
حجت الاسلام جعفرزاده

حوزه/ حجت الاسلام جعفرزاده با اشاره به حضور گسترده مردم در "محفل قرآنی امام حسنی‌ها" گفت: این اجتماع عظیم نشان از علاقه و وابستگی قلبی مردم به تعالیم ناب قرآن مجید دارد.

به گزارش خبرگزاری حوزه، به نقل از روابط عمومی اداره کل سازمان تبلیغات اسلامی استان اردبیل، حجت‌الاسلام قاسم جعفرزاده در جمع خبرنگاران با اشاره به برپایی محفل قرآنی امام حسنی‌ها به عنوان بزرگترین رویداد قرآنی کشور با حضور گسترده و باشکوه اقشار مختلف مردم در استادیوم آزادی تهران، اظهار داشت: اجتماع عظیم مردم در این محفل، علاقه و وابستگی قلبی به تعالیم ناب قرآن مجید در جامعه را ثابت کرد.

وی ضمن تجلیل از شرکت‌کنندگان در این محفل و تقدیر و تشکر از دست‌اندرکاران، برنامه‌ریزان و کلیه عوامل اجرایی، یادآور شد: با اجرای برنامه‌های منطبق با سبک زندگی قرآنی، مسیر روشن رستگاری و سعادت زندگی دنیوی و اخروی بیش از پیش در جامعه نمایان می‌شود.

حجت الاسلام جعفرزاده با اشاره به ضرورت ترویج فرهنگ قرآنی در جامعه، گفت: حضور گسترده مردم در محفل قرآنی امام حسنی‌ها نشان داد که مردم تشنه برنامه‌های قرآنی هستند و باید در این زمینه برنامه‌ریزی‌های گسترده‌ای صورت گیرد.

وی با بیان اینکه اداره کل تبلیغات اسلامی استان اردبیل آمادگی دارد تا در زمینه ترویج فرهنگ قرآنی با سایر دستگاه‌ها و نهادها همکاری کند، خاطرنشان کرد: امیدواریم با ترویج فرهنگ قرآنی در جامعه شاهد کاهش آسیب‌های اجتماعی و افزایش معنویت باشیم.

لازم به ذکر است، محفل قرآنی امام حسنی‌ها به مناسبت سالروز میلاد امام حسن مجتبی (ع) با حضور قاریان برجسته بین‌المللی و ملی در استادیوم آزادی تهران برگزار شد.

انتهای خبر/

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha