شنبه ۸ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۸ شوال ۱۴۴۵ | Apr 27, 2024
کد خبر: 1146535
۹ فروردین ۱۴۰۳ - ۲۱:۰۷
متاحسینیه

حوزه/ مسئول خیمه حضرت قاسم ابن الحسن(ع) بخش نوجوانان نمایشگاه بین‌المللی قرآن کریم گفت: امسال در بخش نوجوانان نمایشگاه قرآن بخش متفاوتی تحت عنوان خیمه شکل گرفت و هدف از برپایی این خیمه هم این بود که گوشه‌ای از رخدادهای عصر عاشورای سال ۶۱ هجری قمری به صورت سه بعدی برای علاقمندان به نمایش بگذاریم.

به گزارش خبرگزاری حوزه از تهران، محمدجواد صالحی مسئول خیمه حضرت قاسم ابن الحسن (ع) بخش نوجوانان نمایشگاه بین‌المللی قرآن کریم گفت: امسال در بخش نوجوانان نمایشگاه قرآن بخش متفاوتی تحت عنوان خیمه شکل گرفت و هدف از برپایی این خیمه هم این بود که گوشه‌ای از رخدادهای عصر عاشورای سال ۶۱ هجری قمری به صورت سه بعدی برای علاقه مندان به نمایش بگذاریم.

وی افزود: به لطف خدا در هفته اول نمایشگاه با حجم استقبال بالای بازدیدکنندگان مواجه شده‌ایم، در این خیمه دو کلیپ سه بعدی با عناوین وداع حضرت زینب (س) با امام حسین (ع) و رسیدن حضرت اباالفضل العباس (ع) به شریعه فرات و گوشه‌ای از رخدادهای مرتبط به تصویر کشیده شده است.

صالحی اظهار کرد: در بخش نمایش خیمه، ویدئو وال با حالت "کرو" قرار گرفته است که خود باعث تأثیرپذیری بیشتر مخاطب است، نکته قابل ذکر دیگر پیرامون هدفون‌هایی که مورد استفاده قرار دارد این است که تلاش شده تا از نسل جدید و با بالاترین کیفیت باشند تا در کنار این ویدئو وال تأثیرپذیری مخاطبان را بیش از پیش درپی داشته باشد.

سی و یکمین دوره نمایشگاه بین المللی قرآن کریم تا ۱۴ فروردین ۱۴۰۳ در مصلی امام خمینی (ره) هر روز از ساعت ۱۷:۳۰ تا ۳۰ دقیقه بامداد پذیرای علاقه‌مندان به قرآن کریم است.

برچسب‌ها

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha