شنبه ۸ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۸ شوال ۱۴۴۵ | Apr 27, 2024
تبریز

حوزه/ حجت‌الاسلام والمسلمین خاتمی گفت: رشد اقتصادی با تقویت تولید با نقش آفرینی مردم اتفاق می‌افتد؛ اگر از توانمندی و استعداد مردم در رشد اقتصادی بهره گرفته شود بسیاری از مشکلات این حوزه حل می‌شود.

به گزارش خبرگزاری حوزه از زنجان، حجت‌الاسلام والمسلمین علی خاتمی در خطبه‌های این هفته نماز جمعه شهر زنجان با اشاره به شعار سال، افزود: بخشی از دلایل عقب ماندگی اقتصاد به عوامل داخلی و خارجی برمی‌گردد.

حجت‌الاسلام و المسلمین خاتمی خاطرنشان کرد: رشد اقتصادی با تقویت تولید و نقش آفرینی مردم اتفاق می‌افتد؛ اگر از توانمندی و استعداد مردم در رشد اقتصادی بهره گرفته شود بسیاری از مشکلات این حوزه حل می‌شود.

وی متذکر شد: در هر عرصه که مردم حضور پیدا کردند به موفقیت دست یافتیم و باید از ظرفیت مردم در حوزه اقتصاد هم بهتر بهره‌مند شویم.

خطیب نماز جمعه با اشاره به مناسبت‌های پیشرو و شب های قدر، افزود: باید از این فرصت‌ها برای تزکیه و خودسازی استفاده کرد.

وی با بیان اینکه یازدهم فروردین‌ماه روز نهج‌البلاغه است، ادامه داد: پس از پیروزی انقلاب و تشکیل حکومت اسلامی انتظار می رفت به نهج‌البلاغه و صحیفه سجادیه توجه بیشتری شود و این موضوع باید مورد توجه باشد.

امام جمعه زنجان با اشاره به ۱۲ فروردین روز جمهوری اسلامی، گفت: جمهوری اسلامی جامعه را در چهارچوب قوانین اسلامی قرار می‌دهد و اسلام پایه و همه محتوای انقلاب است.

برچسب‌ها

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha