چهارشنبه ۱۹ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۲۹ شوال ۱۴۴۵ | May 8, 2024
علامہ عارف حسین واحدی

حوزه/ حجت‌الاسلام والمسلمین عارف واحدی گفت: هر انسان عادل و آزادی خواه در کنار مظلومان غزه ایستاده و اسرائیل را محکوم می کند. دولت پاکستان نیز جهت ابراز همبستگی با فلسطینیان، جمعة الوداع را رسماً یوم القدس اعلام کند.

به گزارش گروه ترجمه‌ خبرگزاری «حوزه» به همت شورای همبستگی ملّی پاکستان کنفرانس با شکوهی با عنوان «نقش مسلمانان در نهضت آزادی فلسطین» در پیشاور پاکستان برگزار شد. که در آن علما و روحانیون از مکاتب مختلف شرکت کردند.

حجت‌الاسلام والمسلمین عارف حسین واحدی، نائب رئیس شورای علمای شیعه پاکستان در این کنفرانس گفت: همه مشکلات و گرفتاری های مسلمانان ناشی از نفوذ دشمنان در صفوف ما است و تنها راه حل این است که مسلمانان وحدت و همبستگی را حفظ کنند. کسانی که بین ما تفرقه و اختلاف افکنی می کنند در واقع مزدور دشمن و در توطئه های آن شرکت هستند. اولین گام برای پیروزی، شناسایی مزدوران است، زیرا موفقیت بدون شناخت دشمن ممکن نیست.

حجت‌الاسلام عارف واحدی بیان داشت: امروز شاهد هستیم که هر انسان عادل و آزادی خواه در کنار مظلومان غزه ایستاده و اسرائیل را محکوم می کند و از وحشی گری آن ابراز نفرت می کند. حاکمان ما نیز برای نشان دادن نفرت خود از اسرائیل و همبستگی با فلسطینیان، جمعة الوداع را رسماً یوم القدس اعلام کنند.

برچسب‌ها

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha