دوشنبه ۳۱ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۲ ذیقعدهٔ ۱۴۴۵ | May 20, 2024
خانی

حوزه/ امام جمعه نورآباد گفت: جنایت ها و وحشی گری رژیم صهیونیستی نشان داد آنان هیچ هنر نظامی نداشته و ندارند.

به گزارش خبرگزاری حوزه از خرم آباد، حجت الاسلام محمد یوسف خانی، امام جمعه شهرستان نورآباد امروز در اجتماع مردم شهرستان در مدرسه علمیه بقیة الله الااعظم(عج) نورآباد حمله ددمنشانه رژیم غاصب صهیونیستی به کنسولگری کشورمان در دمشق را محکوم کرد.

وی در این اجتماع اقدام رژیم صهیونیستی را خلاف تمام کنوانسیون های روابط بین الملل دانست و افزود: این اقدام نه تنها نقض حاکمیت کشور سوریه بلکه در تضاد با قوانین بین المللی است که ماهیت واقعی و پلید این رژیم کودک کش را مشخص می کند.

امام جمعه نورآباد، سکوت مجامع بین المللی بی خاصیت را شرم آور دانست و اظهار داشت: منتظر آنان نخواهیم ماند و رزمندگان عزیز جبهه مقاومت پاسخ جنایات رژیم غاصب اسرائیل را خواهند داد.

حجت الاسلام خانی، این اقدام را نشان‌دهنده ضعف و استیصال رژیم صهیونیستی دانست و گفت: مقاومت جانانه مردم غزه و فلسطین و اراده پولادین جبهه مقاومت موجب شده غاصبان به اهداف خود دست پیدا نکنند و برای حفظ موجودیت خود دست به هر جنایتی بزنند.

وی بیان داشت: جنایت ها و وحشی گری رژیم صهیونیستی نشان داد آنان هیچ هنر نظامی نداشته و ندارند و در جبهه های نبرد درمانده اند، لذا برای نجات خود از باتلاق دست به ترور می زنند.

امام‌ جمعه نورآباد در پایان ترور را توسط دولت ها معلول شکست و درماندگی دانست و خاطرنشان کرد: رژیم صهیونیستی در جنگ با مردم غزه نتوانسته است مقاومت را خلع سلاح و اسرای خود را آزاد کند؛ لذا دست به ترور می زند،اما هیچ غلطی نخواهد کرد و پیروزی از آن جبهه مقاومت خواهد بود.

برچسب‌ها

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha