یکشنبه ۳۰ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۱ ذیقعدهٔ ۱۴۴۵ | May 19, 2024
بنیاد

حوزه/ مدیر کل بنیاد شهید و امور ایثارگران استان لرستان در پیامی شهادت مستشاران نظامی ایرانی در حمله هوایی صهیونیست در دمشق به ویژه شهید روزبهانی از جوانان غیور خطه لرستان را تسلیت گفت.

به گزارش خبرگزاری حوزه از خرم آباد، حجت الاسلام هبت الله هاشمی، مدیر کل بنیاد شهید و امور ایثارگران استان لرستان در پیامی شهادت مستشاران نظامی ایرانی در حمله هوایی صهیونیست در دمشق را تسلیت گفت.

متن پیام به این شرح است:

بسم الله الرحمن الرحیم

مِّنَ الْمُؤْمِنِینَ رِجَالٌ صَدَقُوا مَا عَاهَدُوا اللَّهَ عَلَیْهِ فَمِنْهُم مَّن قَضَیٰ نَحْبَهُ وَمِنْهُم مَّن یَنتَظِرُ وَمَا بَدَّلُوا تَبْدِیلًا

در میان مؤمنان مردانی هستند که بر سر عهدی که با خدا بستند صادقانه ایستاده‌اند؛ بعضی پیمان خود را به آخر بردند (و در راه او شربت شهادت نوشیدند)، و بعضی دیگر در انتظارند و هرگز تغییر و تبدیلی در عهد و پیمان خود ندادند. ﴿سوره مبارکه الأحزاب آیه ۲۳﴾

خبر شهادت «سید عباس صالحی روزبهانی»، کادر سپاه پاسداران انقلاب اسلامی بر اثر حمله وحشیانه رژیم کودک کش صهیونیست به سفارتخانه جمهوری اسلامی ایران و جمعی از همرزمانش در سالروز شهادت حضرت علی (ع) به دست صهیونیست‌های غاصب و جنایتکار موجب تاسف و تألم گردید.

پرچم اسلام که امروز به دست سربازان راستینش فرزندان محور مقاومت است، هرگز افتادنی نیست و بی‌شک رزمندگان غیور پاسخ این وحشیگری‌ها و جنایات صهیونیست‌ها را خواهند داد.

اینجانب شهادت این شهید والامقام، فرزند لرستان را به محضر مبارک حضرت بقیة‌الله‌الاعظم(عجل‌اللّه‌تعالی‌فرجه‌الشریف) و مقام معظم رهبری و فرماندهی معظم کل قوا و کلیه نیروهای مسلح جان بر کف ایران اسلامی و خانواده معزز این شهید سرافراز تبریک و تسلیت گفته و همنشینی با حضرت اباعبدالله الحسین(ع) و شهدای کربلا را برای این شهید والامقام از خداوند متعال مسئلت دارم.

برچسب‌ها

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha