دوشنبه ۳۱ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۲ ذیقعدهٔ ۱۴۴۵ | May 20, 2024
بیانیه

حوزه/ در بیانیه حوزه علمیه کردستان آمده است: شهیدان سردار زاهدی و حاجی رحیمی و همراهان ایشان انوار مقدسه ای هستند که با عروج خود در سالروز شهادت مولی الموحدین امیرالمومنین علیه السلام راه را بیش از پیش برای همگان نمایان ساختند.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری حوزه در استان کردستان، حوزه علمیه کردستان با صدور بیانیه ای حمله تروریستی رژیم صهیونیستی به کنسولگری ایران در شهر دمشق را محکوم کرد.

در این بیانیه آمده است:

بسم رب الشهداء و الصدیقین

«شهدا در قهقهۀ مستانه شان و در شادی وصولشان ‏‏عِندَ رَبِّهِم یُرزَقون‎‏اند.»

بار دیگر شاهد جنایت و ددمنشی آشکار از رژیم جعلی، آدمکش و منحوس صهیونیستی بودیم که دستان تا مرفق در خون خود را به خونهای گلگون مدافعان حریم ولایت آغشته کردند غافل از اینکه هر چقدر در باتلاق نابودی خود بیشتر دست و پا بزنند بیشتر فرو خواهند رفت.

شهیدان سردار زاهدی و حاجی رحیمی و همراهان ایشان انوار مقدسه ای هستند که با عروج خود در سالروز شهادت مولی الموحدین امیرالمومنین علیه السلام راه را بیش از پیش برای همگان نمایان ساختند.

مرکز مدیریت حوزه علمیه استان کردستان ضمن تبریک و تهنیت شهادت این شهدای گرانقدر خدمت مقام معظم رهبری و امت اسلامی و آرزوی صبر جمیل برای بازماندگان، حمایت قاطع خود از فرمایشات مقام عظمای ولایت مبنی بر انتقام پشیمان کننده اعلام کرده اعلان می دارد روحانیت همیشه در صحنه همراه با سایر امت غیور در راهپیمایی روز قدس شرکت خواهند کرد تا حمایت خود را از مردم مظلوم فلسطین در برابر ددمنشیهای جبهه استکبار به سردمداری آمریکا و اسرائیل جنایتکار اعلام نمایند.

و سیعلم الذین ظلموا ای منقلبون ینقلبون

انتهای پیام/

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha