دوشنبه ۳۱ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۲ ذیقعدهٔ ۱۴۴۵ | May 20, 2024
ر

حوزه /نماینده مردم تهران در مجلس شورای اسلامی بابیان اینکه اسرائیل در حمله به غزه به هیچکدام از اهدافشان نرسید، گفت: اسرائیلی‌ها حتی در آزادسازی اسرا و کوچ دادن مردم غزه به صحرای سینا نیز موفق نبودند.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری حوزه از کاشان، سردار اسماعیل کوثری نماینده مردم تهران در مجلس شورای اسلامی در مراسم راهپیمایی روز جهانی قدس در کاشان، به تفاوت ویژه روز جهانی قدس امسال نسبت به سال‌های قبل اشاره کرد و اظهار داشت: رزمندگان حماس و جهاد اسلامی، جبهه کفر را به وحشت انداخته‌اند.

سردارکوثری به تشریح وضعیت فلسطین قبل و بعد از پیروزی انقلاب اسلامی ایران و عملیات طوفان الاقصی پرداخت و خاطرنشان کرد: در حالی که قبل از انقلاب اسلامی امیدی برای مقابله با رژیم صهیونیستی وجود نداشت، اما امروز عملیات طوفان الاقصی و مقاومت ۶ ماهه رزمندگان حماس در برابر رژیم تا بُن دندان مسلح، بسیار بی‌نظیر و چشمگیر بوده است.

نماینده مردم تهران در مجلس شورای اسلامی، افزود: سردار شهید سلیمانی، با آموزش و تقویت جبهه مقاومت فلسطین باعث شد تا رزمندگان حماس و نیروهای مقاومت غزه و فلسطین روی پای خودشان بایستند.

سردارکوثری تصریح کرد: رزمندگان مقاومت فلسطین، لبنان، عراق، سوریه و یمن باورشان شده همانطور که مردم ایران در برابر تمام قدرت‌های ظالم دنیا می‌توانند بایستند، آنها هم می‌توانند در برابر ظالمین و مستکبرین جهان مقاومت کنند.

وی با بیان اینکه استکبار جهانی از وحدت مسلمین جبهه‌های مقاومت وحشت دارند، اظهار کرد: مستکبرین جهان به دلیل وحشتی که از وحدت مسلمین و نیروهای مقاومت داشتند، اسرائیل غاصب را به‌وجود آورند تا بتوانند در کشورهای اسلامی تفرقه ایجاد کنند.

سردار کوثری عملیات طوفان الاقصی را یکی از عملیات‌های بی‌نظیر و موفقیت آمیز طی ۷۵ سال گذشته در فلسطین اشغالی عنوان کرد و یادآور شد: این عملیان کاری کرد که تمام جبهه کفر به وحشت افتاد.

وی ابراز کرد: اگر کشورهای آمریکا، انگلیس، فرانسه و آلمان بلافاصله به کمک رژیم صهیونیستی نیامده بودند، کار این این رژیم تمام بود در حالی که وقتی روسیه با اوکراین درگیر شد، حتی یک نفر هم در لحظه اول به کمک اوکراین نیامد.

نماینده مردم تهران در مجلس شورای اسلامی، با بیان اینکه اسرائیل در حمله به غزه به هیچکدام از اهدافشان نرسید، گفت: اسرائیلی‌ها حتی در آزادسازی اسرا و کوچ دادن مردم غزه به صحرای سینا نیز موفق نبودند.

سردار کوثری ضمن گرامی داشت یاد و خاطره شهید زاهدی، اظهار کرد: این شهید با اتکال به خداوند متعال تمام هستی خودش را در راه دفاع از اسلام داد و حتی یک لحظه ترس از دشمن را به خود راه نداد.

انتهای پیام. /

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha