دوشنبه ۳۱ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۲ ذیقعدهٔ ۱۴۴۵ | May 20, 2024
تبریز

حوزه/ امام‌جمعه ابهر گفت: امروز اسرائیل را مردم در دنیا به عنوان یک رژیم کودک‌کش و غاصب می‌شناسند و این ثمرات دستاورد بسیار بزرگی محسوب می‌شود و از لحاظ قدرت نرم بسیار مهم است.

به گزارش خبرگزاری حوزه از زنجان حجت‌الاسلام سعید مرادپور در خطبه های نماز جمعه این هفته ابهر با بیان اینکه خداوند متعال در قرآن می‌فرمایند: ما نماز و روزه را بر شما واجب کردیم تا شما متقی باشید گفت: امیدواریم ثمره ما از این ماه پرهیزکاری وتقوا باشد.

حجت‌الاسلام مرادپور با بیان اینکه باید در انسان صفات فاضله شکل بگیرد و در عمل نیست خود را نشان دهد افزود: تقوا شاهراه نیل و رسیدن به مقام ابرار است.

وی با اشاره به اینکه ابرار کسانی هستند که دغدغه مردم دغدغه آنها نیز به شمار می‌رود عنوان کرد از تمامی مردم ابهر درخواست داریم در این روزها یاریگر نیازمندان باشند

امام‌جمعه ابهر با تقدیر از حضور حماسی مردم شهید پرور و ولایی ابهر در راهپیمایی روز قدس، تصریح کرد: امسال راهپیمایی روز قدس از اهمیت ویژه‌ای برخوردار است چون واکنش به ظلم و ظلم ستیزی است.

وی با یادآوری اینکه راهپیمایی روز قدس نشان می‌دهد که ملت زنده است و درد مردم غزه را را فهمیده است توضیح داد: اولین کار نیز این است که با حضور در راهپیمایی روز قدس از جنایات رژیم صهیونیستی اعلام انزجار کند.

حجت‌الاسلام مرادپور با توضیح اینکه بنا به تعبیر مقام معظم رهبری امسال در کل جهان ملت‌های آزادی‌خواه به میدان آمده‌اند افزود: اگر طوفان‌الاقصی کمترین اثرش این باشد که ملت‌های جهان دیدگاهشان نسبت به رژیم غاصب صهیونیستی اصلاح شود همین کافی است.

وی با بیان اینکه امروز اسرائیل را مردم در دنیا به عنوان یک رژیم کودک‌کش و غاصب می‌شناسند متذکر شد: این ثمرات دستاورد بسیار بزرگی محسوب می‌شود و از لحاظ قدرت نرم بسیار مهم است.

امام‌جمعه ابهر با تسلیت شهادت مظلومانه سرداران عزیز اسلام در کنسولگری دمشق عنوان کرد: شهادت برای ما جای تبریک دارد زیرا شهادت برای یک کرامت و افتخار است.

وی با تاکید بر اینکه دشمنان ما خیال می‌کنند با کشتن ما ترسیده و عقب می‌نشینیم،ادامه داد: هرچند خانواده این شهدا نیز ناراحت و دردمند هستند اما به شهادت عزیزان خود افتخار می‌کنند.

حجت الاسلام مرادپور با بیان اینکه اسرائیل از سر ناچاری و فشاری که تحمل می‌کند در داخل نیز دچار مشکل شده است گفت: اسرائیل در تلاش است که سطح درگیری‌ها را بالا ببرد تا مقداری از افکار را به خارج از کشور خود منتقل کند.

امام جمعه ابهر با تاکید بر اینکه ما وارد میدانی که اسرائیل و آمریکا قصد دارند برای ما بچینند نخواهیم شد گفت: ما شاه‌رگ اسرائیل را زده‌ایم و هر تلاشی که آنها می‌کند تلاش مجروحانه است.

وی با بیان اینکه بنا به فرمایش مقام معظم رهبری طوفان الاقصی اسرائیل را به یک مسیر بی‌بازگشت برده است اضافه کرد: جواب تمام توطئه‌ها را با شگردهای میدان مقاومت خواهیم داد نه آنطوری که اسرائیل می‌خواهد.

وی در ادامه با اشاره به اینکه رشد افسارگسیخته قیمت دلار و طلا ناراحت کننده است توضیح داد: این موضوع می‌تواند دو دلیل داشته باشد که یکی از آنها تاثیر دلالان و سفته‌بازان در این بازار و دیگر نیز سیاست‌های غلط اقتصادی است.

امام‌جمعه ابهر با بیان اینکه به مجلس و دولت اعلام می‌کنیم که مراقب ایادی نفوذی اسرائیل و آمریکا باشند تصریح کرد بسیاری از کشورها در حال حذف دلار از مبادلات خود هستند که با توجه به همین موضوع ما نیز باید تلاش کنیم که پول ملی خود را تقویت کنیم.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha