سه‌شنبه ۱۱ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۲۱ شوال ۱۴۴۵ | Apr 30, 2024
ی

حوزه / امام جمعه کاشان یاد آورشد: خون سردار سلیمانی موجب شد که جمهوری اسلامی به طور مستقیم آمریکا را تنبیه کند و خون سردار زاهدی و رحیمی، مقدمه تنبیه مستقیم رژیم غاصب صهیونیستی را فراهم کرد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری حوزه از کاشان، حجت اسلام والمسلمین سید سعید حسینی عصر روز گذشته در دیدار با فرماندهان گروه ۸۴۰ موشکی نیروی زمینی ارتش جمهوری اسلامی ایران مستقر در پادگان شهید کبریایی آران و بیدگل به تفاوت رژیم شاه با جمهوری اسلامی ایران در برخورد با امریکایی ها اشاره کرد و افزود: در زمان طاغوت یک آمریکایی به ایران آمد و با مقام دوم نیروی هوایی کشور دیدار کرد و به وی لیستی برای واردات کالا از آمریکا ارائه کرد، اما او فردی غیور بود و زیربار امضای آن لیست نرفت، اما آن فرد آمریکایی شاه را مجبور به پذیرش آن کرد چراکه ما استقلال نداشتیم.

امام جمعه کاشان اظهار کرد:جمهوری اسلامی سیلی محکمی به اسرائیل و اربابانش زد،قبل از انقلاب اسلامی از قرآن دور بودیم، اما امروز از قرآن اطاعت می کنیم،خدا اجازه نمی دهد کفار بر مومنین مسلط شوند و این آیات قبل از انقلاب مورد توجه قرار نمی گرفت، اما حضرت امام خمینی(ره) با قیام خود قرآن را حاکم کرد.

حجت الاسلام والمسلمین حسینی تصریح کرد: وقتی سردار سلیمانی به شهادت رسید،آمریکا به قدری تجهیزات خود را نشان داد و عده ای تصور می کردند اگر ایران پاسخ دهد آمریکا حمله می کند، اما رهبر معظم انقلاب اسلامی وقتی به جمع بندی رسیدند که باید آمریکا تنبیه شود ، این اقدام انجام شد.

منتخب مردم استان اصفهان در مجلس خبرگان رهبری یاد آور شد: خون سردار سلیمانی موجب شد که جمهوری اسلامی به طور مستقیم آمریکا را تنبیه کند و خون سردار زاهدی و رحیمی مقدمه تنبیه مستقیم رژیم غاصب صهیونیستی را فراهم کرد.

وی با اشاره به عملیات موفقیت آمیز «وعده صادق» ابرازداشت: در جریان عملیات وعده صادق همه احتمالات وجود داشت که اگر ایران بخواهد عکس العمل نشان دهد ناتو درگیر شود و یا اینقدر سامانه های دفاعی برای اسرائیل ایجاد کرده بودند و مدعی شدند که تنها ۱۰ درصد از موشک های ایران می تواند به هدف برسد.

نماینده ولی فقیه در کاشان ادامه داد :برای آمریکایی ها هنوز سوال است که ناوگروه نیروی دریایی ما با چه سوختی ناو را چهار ماه بر روی آب نگه داشته است و هنوز هم برای آنها سوال است که ایران چه سامانه ای دارد که از این تعداد لایه محافظ ورود کرده است.

حجت الاسلام والمسلمین حسینی با بیان اینکه خداوند در قرآن می فرماید هرکسی تلاش کند وی را کمک می کنیم، اما اگر مومن تلاش کند امداد ویژه خواهد بود. خاطرنشان کرد :ابتدای انقلاب حتی سیم خاردار را وارد می کردیم و کشور ثالث اجازه ورود نمی داد، اما وقتی محضر قرآن و اهل بیت(ع) بیاییم نتیجه مطلوب حاصل می شود.

در ابتدای این دیدار فرمانده گروه ۸۴۰ موشکی نیروی زمینی ارتش جمهوری اسلامی ایران ضمن ارائه گزارشی از فعالیت ها، عملیات غرور آفرین «وعده صادق» را باعث شادی دلهای مردم ایران ،مسلمانان و مظلومان جهان دانست و افزود: امیدواریم خداوند توفیق بیشتر آمادگی نیرو های رزمی کشورمان در مقابل متجاوزین را بدهد.

سرهنگ حیدر معظمی گودرزی ضمن گرامی داشت ۲۹ فروردین سالروز حماسه آفرینی های نیروی زمینی ارتش جمهوری اسلامی ایران یاد آور شد: خیرات و آثار این تصمیم به جای امام راحل را سال های متمادی در مقابل تجزیه طلبان، دوران دفاع مقدس و دشمنان نظام دیدیم که حاصل آن باعث شد تا علاوه بر به دست آوردن دستاورد های مهم در عرصه نظامی ، حتی یک وجب از خاک کشورمان به دست بیگانگان بیفتد.

انتهای پیام./

خون سرداران ایرانی در دمشق مقدمه تنبیه رژیم غاصب صهیونیستی را فراهم کرد

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha