سه‌شنبه ۱۱ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۲۱ شوال ۱۴۴۵ | Apr 30, 2024
سید ساجد علی نقوی + شیخ علیرضا اعرافی

حوزه/ رئیس شورای علمای شیعه پاکستان در پیامی به مدیر حوزه‌های علمیه کشور نوشت: ما نیز همچون دیگران برای ضدیت با استکبار و تحریم کالاهای اسرائیلی بیش از پیش تلاش می‌کنیم.

به گزارش گروه ترجمه خبرگزاری «حوزه»، حجت الاسلام و المسلمین سید ساجد علی نقوی رئیس شورای علمای شیعه پاکستان در پاسخ به مطالبه آیت الله اعرافی مبنی بر قطع هر گونه ارتباط با رژیم صهیونیستی و تحریم کالاهای آن پیامی ارسال کرد.

وی در این پیام آورده است: ما نیز همچون دیگران برای ضدیت با استکبار و تحریم کالاهای اسرائیلی بیش از پیش تلاش می‌کنیم.

ترجمه پیام به شرح زیر است:

بسم الله الرحمن الرحیم

الحمد لله الذی لیس کمثله شیء والصلاة والسلام علی أفضل الخلق محمد بن عبد الله وعلی عترته الطاهرة

جناب آیت الله شیخ علیرضا اعرافی دام عزه

رئیس حوزه‌های علمیه ایران

السلام علیکم و رحمة الله و برکاته؛

در ابتدا عید سعید فطر را به شما تبریک می‌گوییم؛ خداوند توفیق درک دوباره آن را به ما و همه مؤمنان و امت اسلامی به ویژه ملت مظلوم فلسطین با پیروزی و رفع محاصره و شکست اشغالگران به خصوص شیطان بزرگ، آمریکا عنایت گرداند.

شکی نیست که موضوع آزادسازی قدس شریف، قبله اول مسلمانان از چنگال قدرت‌های استعماری، پایان سیطره آنها در منطقه و آغاز تحولات در جهان است.

شیخ عزیز و بزرگوار! ما به فضل الهی از زمانی که امام خمینی (رضوان الله علیه) روز قدس را بنیان نهادند، در سراسر کشور از شهرها گرفته تا روستاها، تجمعات، سمینارها و تظاهراتی را در محکومیت اشغال و حمایت از مردم مظلوم فلسطین برپا کرده‌ایم و تظاهراتی که امسال برگزار کردیم، در همه مناطق کشور متمایز و گسترده بود.

در مناسبت‌های مختلف نیز فعالیت‌های متعددی را بر ضد رژیم غاصب در جهت آگاهی‌بخشی جامعه اسلامی به ویژه گروه جوانان به راه انداخته‌ایم و ما نیز مثل همه به طور مؤثر برای آموزش مردم پاکستان در ضدیت با استعمار و استکبار جهانی به ویژه تحریم کالاها تلاش می‌کنیم.

در خاتمه از خداوند متعال خواستاریم که ولی امر مسلمانان و نیروهای مقاومت در لبنان، یمن، سوریه و عراق را در برابر غده سرطانی، اسرائیل و شیطان بزرگ، آمریکا یاری نماید.

والسلام

سید ساجد علی نقوی

رئیس شورای علمای شیعه پاکستان: برای ضدیت با استکبار و تحریم کالاهای اسرائیلی بیش از پیش تلاش می‌کنیم

برای مطالعه پیام آیت الله اعرافی به اینجا مراجعه کنید.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha