چهارشنبه ۱۲ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۲۲ شوال ۱۴۴۵ | May 1, 2024
نشست تبیینی بصیرتی-سیاسی اساتید بسیجی

فرمانده جبهه مقاومت گفت: وقتی درخواست‌های آمریکا و فرانسه و انگلیس به جایی نرسید، شروع به تهدید و ارعاب حتی به وسیله بمب هسته ای هم کردند که در پاسخ آنها رهبر معظم انقلاب فرمودند: هرچه در توان دارید هم روی میز بگذارید، ما باید رژیم منحوس صهیونیستی را تنبیه کنیم و این کار را هم انجام می‌دهیم.

به گزارش خبرگزاری حوزه، نشست تبیینی، بصیرتی و سیاسی حمایت از پاسخ غرورآفرین سپاه پاسداران انقلاب اسلامی به حمله اسرائیل جنایتکار به کنسولگری ایران در دمشق به نام عملیات «وعده صادق» و محکومیت جنایات رژیم سفاک صهیونیستی، به همت مرکز بسیج اساتید، مدیران و نخبگان حوزه علمیه قم، عصر روز چهارشنبه ۲۹ فروردین ماه ۱۴۰۳ در سالن اجتماعات اداره کل تبلیغات اسلامی استان با سخنرانی یکی از فرماندهان جبهه مقاومت و حضور اساتید، نخبگان و طلاب بسیجی حوزه علمیه قم برگزار شد.

در ابتدای این نشست اساتید بسیجی با تکبیر از عملیات وعده صادق سپاه پاسداران انقلاب اسلامی حمایت کرده و با سر دادن شعارهای ضد صهیونیستی، انزجار خود را از جنایات و اقدامات تروریستی رژیم کودک کش صهیونیستی اسرائیل اعلام کردند.

در ادامه نشست یکی از فرماندهان جبهه مقاومت به تبیین ابعاد عملیات وعده صادق پرداخت و با تسلیت سالروز جنایت تخریب قبور ائمه بقیع علیهم السلام، اظهار کرد: عملیات وعده صادق دو بخش دارد که بخش اول آن قبل از عملیات و جنایات آنها علیه مظلومان جهان و بخش دوم آن نیز ضمن عملیات اتفاق افتاد.

وی به تبیین بخش اول پرداخت و گفت: اسرائیل در ۸۰ سال گذشته به گونه ای حکمرانی جنایت گونه خود را پیش میبرد که هیچ حکومت و نظامی حتی فکر تیراندازی به سمت آن‌ها را هم نکند و جمهوری اسلامی تنها کشوری در طول تاریخ است که به آنها ضربه زده است.

این فرمانده جبهه مقاومت به مسائل پس از حمله اسرائیل به کنسولگری سفارت جمهوری اسلامی در سوریه اشاره کرد و گفت: وقتی تصمیم جمهوری اسلامی به تنبیه اسرائیل جنایتکار قطعی شد، تعداد قابل شماری از دولت‌های رسمی در دنیا خواهش کردند که از این تصمیم بگذریم؛ در این وساطت‌ها، حکومت‌هایی از ما خواهش می‌کردند که تا پیش از این حتی پاسخ ما را هم نمی‌دادند، ولی ما از تصمیم خود کوتاه نیامدیم و اعلان کردیم حتماً باید پاسخ آن داده شود.

وی اظهار کرد: وقتی درخواست‌های آمریکا و فرانسه و انگلیس به جایی نرسید، شروع به تهدید و ارعاب کردند.

این فرمانده جبهه مقاومت در پایان به سؤالات اساتید و مدعوین پاسخ داد.

انتهای پیام

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha