پنجشنبه ۱۳ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۲۳ شوال ۱۴۴۵ | May 2, 2024
کد خبر: 1151356
۳۰ فروردین ۱۴۰۳ - ۲۱:۲۶
افتتاحیه کتابخاته

حوزه / نماینده مردم شهرستان‌های کاشمر، خلیل‌آباد، بردسکن و کوهسرخ گفت: راه حل به دست آوردن حال خوب از کتابخانه‌ها می‌گذرد، برای اینکه بتوانیم ظاهر و سبک زندگی افراد یک جامعه را اصلاح کنیم می‌بایست فکر آنان را تغییر دهیم و این تغییر جز با خواندن کتاب امکان پذیر نخواهد بود.

به گزارش خبرنگار خبرزاری حوزه از مشهد، حجت الاسلام جواد نیک بین نماینده مردم شهرستان‌های کاشمر، خلیل‌آباد، بردسکن و کوهسرخ امروز در آئین افتتاح کتابخانه عمومی شهید غفوری شهرستان کاشمر، اظهار داشت: راه حل به دست آوردن حال خوب از کتابخانه‌ها می‌گذرد، برای اینکه بتوانیم ظاهر و سبک زندگی افراد یک جامعه را اصلاح کنیم می‌بایست فکر آنان را تغییر دهیم و این تغییر جز با خواندن کتاب امکان پذیر نخواهد بود.

حسین نوربخش سرپرست اداره کل کتابخانه‌های عمومی خراسان رضوی نیز در این برنامه ضمن تشکر از حضور و مشارکت خیرین در حوزه کتابخانه‌ها، گفت: رهبر معظم انقلاب اسلامی چراغ راه مردم را با نامگذاری سال ۱۴۰۳ به عنوان «جهش تولید با مشارکت مردم» مشخص کرده‌اند.

وی تأکید کرد: امروز پایگاه اجتماعی را افتتاح می‌کنیم که به دست خود مردم و خیرین ساخته شده است، بدون شک هر زمان که مردم کار را به دست گرفته‌اند، بهترین نتیجه را در برداشته است.

نوربخش خاطرنشان کرد: امیدواریم این کتابخانه که مزین به نام شهید غفوری است، منشأ خیر و برکت برای مردم شهر فرگ قلعه باشد.

سرپرست اداره کل کتابخانه‌های عمومی خراسان رضوی از افتتاح کتابخانه شفیع آباد در آینده‌ای نزدیک با مشارکت خیرین خبر داد و یادآور شد: با توجه به جمعیت فرهنگ دوست و کتابخوان این خطه امیدوارم از این پایگاه‌های اجتماعی انسان‌های فرهیخته‌ای برای خدمت به کشور پرورش یابند.

در ادامه محمدرضا بدیع زادگان سرپرست اداره کتابخانه‌های عمومی شهرستان کاشمر با اشاره به حضور و مشارکت گسترده خیرین بومی در ساخت کتابخانه‌های این شهرستان، اظهار کرد: امروز شاهد افتتاح کتابخانه‌ای هستیم ‌که توسط خانواده معزز شهید غفوری و مدیرعامل انجمن خیرین شهرستان کاشمر به بهره برداری رسیده است.

وی با اشاره به خدمات نوین کتابخانه‌ها در نسل جدید خود، تصریح کرد: امروزه کتابخانه وارد عرصه‌های اقتصادی، اجتماعی و آموزشی همچون حمایت از کسب و کارهای کوچک و خانگی و دوره‌های آموزشی شده‌اند.

در پایان این مراسم از خانواده معزز شهید غفوری و غلامحسین داوودی خیرین شهرستان کاشمر تقدیر به عمل آمد.

گفتنی است کتابخانه عمومی شهید غفوری شهر فرگ غفور شهرستان کاشمر در زمینی با مساحت ۱۰۰مترمربع و زیربنای ۱۲۰ مترمربع واقع در شهر فرگ قلعه، خیابان امام حسین(ع) ۹ افتتاح شده است.

انتهای پیام. /

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha