پنجشنبه ۱۳ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۲۳ شوال ۱۴۴۵ | May 2, 2024
حجت الاسلام علی خورشیدی

حوزه/ امام جمعه شهرستان بیجار گفت: کاری که سپاه پاسداران انقلاب اسلامی در عملیات وعده صادق علیه رژیم صهیونیستی انجام داد به نوعی باعث به هم ریختن و هویدا شدن چهره دروغین اسرائیل گردید.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری حوزه در استان کردستان، حجت الاسلام علی خورشیدی در خطبه‌های این هفته نماز جمعه شهرستان بیجار در سخنانی با محکوم کردن حمله تروریستی صهیونیست‌ها به کنسولگری جمهوری اسلامی در شهر دمشق سوریه و به شهادت رسیدن جمعی از سرداران سپاه اظهار داشت: بسیاری از کشورهای غربی و اروپایی حمله تروریستی اسرائیل غاصب به کنسولگری ایران را را محکوم نکردند و برخی از کشورهای غربی و اروپایی این جنایت را تلویحاً تایید کردند.

امام جمعه شهرستان بیجار در ادامه سخنان خود با تقدیر از پاسخ دندان شکن سپاه پاسداران انقلاب اسلامی به زیاده خواهی‌های رژیم صهیونیستی گفت: در دولت قبلی دولتمردان می‌گفتند که برای به نتیجه رسیدن برجام باید قدرت موشکی و دفاعی را تعطیل کنیم که اگر اینگونه می‌شد امروز خدا می‌داند در مقابل صهیونیست‌ها چه وضعیتی داشتیم.

این استاد حوزه علمیه در بخش دیگری از سخنان خود با اشاره به توان نظامی و دفاعی ایران در مقابل دشمنان، یادآور شد: سپاه پاسداران انقلاب اسلامی نشان داده است که در بحث امنیت و دفاع از مرزهای ایران اسلامی با کسی تعارف ندارد و در کنار آن در بحث خدمت رسانی به مردم کشور همواره در میدان حضور دارد.

امام جمعه شهرستان بیجار افزود: عملیات وعده صادق نیروی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی با دو هدف مهم انجام گرفت که یکی از این اهداف نشان دادن قدرت نظامی بالای ایران در مقابل دشمنان بود.

حجت الاسلام خورشیدی تصریح کرد: کاری که سپاه پاسداران انقلاب اسلامی در عملیات وعده صادق علیه رژیم صهیونیستی انجام داد به نوعی باعث به هم ریختن و هویدا شدن چهره دروغین اسرائیل گردید.

امام جمعه شهرستان بیجار اظهار کرد: از سوی دیگر این اقدام سپاه پاسداران علیه رژیم اشغالگر اسرائیل پیام‌های بسیاری برای زورگویان و استکبار جهانی همانند آمریکا به دنبال داشت.

حجت الاسلام خورشیدی با اشاره به اینکه عملیات وعده صادق زمینه شادی و خوشحالی ملت ایران گردید، خاطرنشان کرد: مردم ایران ملتی قدرشناس و میهن پرست هستند بنابراین توقع ما از دولت این است که به مشکلات اقتصادی آنان رسیدگی کند.

امام جمعه شهرستان بیجار در پایان سخنان خود خاطرنشان کرد: امروز باید دولت با بسیج تمام امکانات خود مشکلات و معضلات اقتصادی در کشور را برطرف نماید.

انتهای پیام

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha