چهارشنبه ۲۶ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۷ ذیقعدهٔ ۱۴۴۵ | May 15, 2024
ماموستا عبدالرحمن خدایی

حوزه/ امام جمعه شهرستان بانه گفت: تا زمانی که وحدت به معنای واقعی در بین کشورهای اسلامی محقق نشود، نباید انتظار داشت که صهیونیست‌ها از قتل و کشتار در این کشور اسلامی دست بردارند.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری حوزه از کردستان، ماموستا عبدالرحمن خدایی امروز در درس اخلاق طلاب اهل سنت شهرستان بانه اظهار داشت: نزدیک به ۷ ماه از تجاوز رژیم صهیونیستی به غزه و فلسطین می‌گذرد و در این مدت ۳۴ هزار نفر از ساکنان مسلمان غزه و فلسطین توسط اشغالگران صهیونیستی به شهادت رسیدند که این مایه تاسف برای جهانیان است.

امام جمعه شهرستان بانه افزود: در مقابل این نسل کشی بزرگ و بی‌سابقه صهیونیست‌ها، شاهد سکوت معنادار مجامع بین‌المللی و حقوق بشری هستیم و تأسف بارتر اینکه کشورهای اسلامی در این باره خود را به خواب زده‌اند که این را باید به خواب غفلت و نادانی تعبیر نمود.

وی با اشاره به اینکه تنها راه برون رفت غزه از این وضعیت اسفبار، وحدت جهان اسلام می‌باشد، عنوان کرد: نباید برای نجات مردم غزه و فلسطین نگاه ما به سمت کشورهای غربی و ابرقدرت‌ها باشد، بلکه این جهان اسلام است که در این باره وظیفه دارد، بنابراین با وحدت و یکدستی می‌توان این نسل کشی بی‌سابقه توسط رژیم اشغالگر قدس را متوقف کرد.

امام جمعه شهرستان بانه، خاطرنشان کرد: متاسفانه با وجود اینکه دنیا می‌بیند چگونه صهیونیست‌ها دست به قتل عام مردم غزه و فلسطین می‌زنند، اما باز هم برخی کشورهای عربی و اسلامی همچنان به دنبال عادی‌سازی روابط سیاسی خود با اشغالگران صهیونیست هستند که این مایه شرمساری برای جهان اسلام است.

ماموستا خدایی، یادآور شد: تا زمانی که وحدت به معنای واقعی در بین کشورهای اسلامی محقق نشود، نباید انتظار داشت صهیونیست‌ها از قتل و کشتار در این کشور اسلامی دست بردارند.

انتهای پیام/

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha