چهارشنبه ۱۹ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۲۹ شوال ۱۴۴۵ | May 8, 2024
قرآن و حدیث

حوزه/ معاون تبلیغ و امور فرهنگی از برگزاری دوره‌های «تخصصی» اداره قرآن و حدیث شامل دوره تربیت مربی قرآنی کودک، تربیت مربی روخوانی و روانخوانی و تربیت مربی حفظ برای طلاب جامعة الزهرا علیهاالسلام خبر داد.

خانم شریفی معاون تبلیغ و امور فرهنگی جامعةالزهرا علیهاالسلام در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری حوزه، اظهار کرد: اداره قرآن و حدیث جامعةالزهرا علیهاالسلام با هدف انس بیشتر طلاب و همچنین معرفت‌ افزایی نسبت به معارف ناب قرآن و عترت در متون معتبر قرآنی و حدیثی، دوره‌های حضوری و آنلاین تربیت مربی و مروج قرآن و حدیثی را برنامه‌ریزی و در اختیار طلاب علاقه‌مند قرار داده است.

وی با اشاره به اینکه دوره‌های «تخصصی» اداره قرآن و حدیث شامل دوره تربیت مربی قرآنی کودک، تربیت مربی روخوانی و روانخوانی و تربیت مربی حفظ و هم اکنون در حال برگزاری است، افزود: دوره تربیت مربی قرآنی کودک هر هفته، روزهای پنج‌شنبه از ساعت ۸ تا ۱۲ با تدریس استاد فطرس در جامعة الزهرا علیهاالسلام و روزهای جمعه از ساعت ۸ تا ۱۲ با تدریس استاد قاسمی در ساختمان کوثر سازمان تبلیغات برگزار می‌شود.

معاون تبلیغ و امور فرهنگی با بیان اینکه دوره تربیت مربی روخوانی و روانخوانی ویژه طلاب ایرانی و پاکستانی است و با تدریس خانم‌ها دمقی و فروغی روزهای چهارشنبه از ساعت ۱۲ تا ۱۴ و روزهای پنج شنبه از ساعت ۸ تا ۱۲ برگزار می گردد، خاطرنشان کرد: دوره تربیت مربی حفظ نیز با تدریس خانم‌ها شغلی و غرائی روزهای پنج‌شنبه از ساعت ۸ تا ۱۲ برگزار می شود و تا کنون ده جلسه از این دوره برگزار شده است.

علاقمندان برای اطلاع از دوره های عمومی و تخصصی قرآنی و حدیثی ویژه طلاب جامعة الزهرا علیهاالسلام می توانند به کانال اداره قرآن و حدیث به نشانی @qoraan_hadith مراجعه کرده یا برای اطلاعات بیشتر با شماره تلفن‌های ۰۲۵۳۲۱۱۲۰۸۸ و ۰۲۵۳۲۱۱۲۵۴۸ تماس حاصل فرمایند.

انتهای پیام

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha