پنجشنبه ۲۰ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱ ذیقعدهٔ ۱۴۴۵ | May 9, 2024
سپاه

حوزه/ شورای هماهنگی تبلیغات‌ اسلامی استان لرستان در پیامی ۲ اردیبهشت سالروز تاسیس سپاه پاسداران انقلاب اسلامی را تبریک گفت.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری حوزه از خرم آباد، شورای هماهنگی تبلیغات‌ اسلامی استان لرستان در پیامی ۲ اردیبهشت سالروز تاسیس سپاه پاسداران انقلاب اسلامی را تبریک گفت.

متن پیام به این شرح است:

سپاه پاسداران انقلاب اسلامی از مردمی‌ترین‌ نهادهای نظام مقدس جمهوری اسلامی است که به فرمان معمار کبیر انقلاب حضرت امام خمینی(ره) تاسیس و تاکنون افتخارات بی شماری را در سابقه درخشان خود ثبت نموده است.

امروز تبدیل شدن سپاه پاسداران به عنوان یک نیروی تعیین کننده در معادلات منطقه‌ای و حتی جهانی، با قدرت بازدارندگی بالا و توان غیرقابل انکار در برابر بزرگترین قدرت‌های نظامی جهان آن هم در کمتر از پنج دهه از حیات این شجره طیبه، نشان دهنده روحیه جهادی و انگیزه الهی موجود در تمامی ارکان این نهاد تحت هدایت و رهبری فرمانده معظم کل قوا حضرت آیت الله العظمی امام خامنه ای(مدظله العالی) است.

خدمت رسانی به مردم و مستضعفان به ویژه در بحران‌های مختلف نظیر سیل و زلزله اجرای ابر پروژه‌های عمرانی و محرومیت زدایی، اجرای برنامه‌های فرهنگی و صدها خدمت اثرگذار دیگر در کنار تلاش برای ایجاد امنیت و آرامش در کشور، سپاه پاسداران را به نقطه اتکا و اطمینان ملت بزرگ ایران اسلامی تبدیل نموده است.

شورای هماهنگی تبلیغات‌ اسلامی استان لرستان ضمن گرامیداشت یاد و خاطره شهدای پاسدار به ویژه سردار رشید سپاه اسلام حاج قاسم سلیمانی و تقدیر از دلاور مردان سپاه پاسداران در اجرای عملیات افتخار آفرین وعده صادق، این روز را به همه سبزپوشان حافظ امنیت در کشور تبریک گفته و مراتب سپاس خود را از خدمات بی نظیر آنان اعلام می‌دارد.

انتهای پیام. /

برچسب‌ها

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha