چهارشنبه ۱۹ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۲۹ شوال ۱۴۴۵ | May 8, 2024
کد خبر: 1151878
۲ اردیبهشت ۱۴۰۳ - ۱۵:۲۳
جهاد تبیین به سبک مدیر مدرسه علمیه نهاوند

حوزه / مدیر مدرسه علمیه امام خمینی(ره) نهاوند با حضور در مدارس این شهر به سوال‌های جوانان در رابطه با عملیات وعده صادق پاسخ داد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری حوزه از همدان، پس از عملیات غرور آفرین وعده صادق توسط سپاه پاسداران و نیروهای مسلح جمهوری اسلامی ایران، دشمنان شکست خورده که متوجه شدند در میدان نظامی توانایی مقابله با جمهوری اسلامی را ندارند، تمام تلاش خود را به کار گرفتند تا از طریق رسانه‌های خود واقعیت‌های این حمله را تحریف و شبهاتی را نسبت به این عملیات مطرح کنند.

از طرفی از آنجایی که اهمیت پاسخ به شبهات و حضور در میدان جهاد تبیین در شرایط کنونی کم‌تر حضور در میدان نظامی نیست، روحانیون و مبلغین به عنوان سربازان عرصه تبیین، در خط مقدم این نبرد حاضر شدند و با حضور و گفت‌وگو با اقشار مختلف به بیان واقعیت‌های عملیات وعده صادق پرداختند.

در این بین حجت الاسلام عباس مولوی مدیر مدرسه علمیه امام خمینی(ره) نهاوند دست به ابتکاری جالب زد و از فردای انجام این عملیات شخصا با حضور در مدارس سطح شهر، ضمن گفت‌وگو با دانش‌آموزان و بیان واقعیت‌ها و تبیین زوایای عملیات وعده صادق، به شبهات و سوالاتی که در ذهن نسل جوان به وجود آمده پاسخ داد، اقدامی که با استقبال خوب نوجوانان و دانش‌آموزان همراه بود.

انتهای پیام. /

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha