چهارشنبه ۱۹ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۲۹ شوال ۱۴۴۵ | May 8, 2024
مدرسه علمیه سعادت

حوزه/ مدرسه علمیه سعادت برای سال تحصیلی ۱۴۰۴-۱۴۰۳ در مقطع عمومی(پایه های ۴ و ۵) و سطح دو و سه، از میان طلاب علاقه مند به فقه و اصول اقدام به پذیرش می نماید.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری حوزه از مشهد، مدرسه علمیه سعادت برای سال تحصیلی ۱۴۰۴-۱۴۰۳ در مقطع عمومی (پایه‌های ۴ و ۵) و سطح دو و سه، از میان طلاب علاقه‌مند به فقه و اصول اقدام به پذیرش می‌نماید.

اهتمام و تمرکز بر فقه و اصول، کسب نمره حداقل ۱۵ از دروس پایه‌های قبل، عدم عقب افتادگی تحصیلی، کسب قبولی در مصاحبه علمی فرهنگی و تعهد و التزام به آئین مدرسه از جمله شرایط پذیرش عنوان شده است.

محصلین در این مدرسه از امتیازات و مزایای فراوان و علمی همچون حمایت از طلاب مستعد جهت اتمام سطح ۲ و ۳ به صورت فشرده، تربیت پژوهشگر فقه و اصول همراه با سیر مطالعاتی قرآنی و حدیثی، بهره‌گیری از اساتید نخبه جوان، محوریت حلقات شهید صدر، کتابخانه مناسب و فضای مجهز برای پژوهش، امکانات خوابگاهی برای طلاب شهرستانی و برگزاری اردوهای جهادی تبلیغی بهره‌مند خواهند شد.

علاقه‌مندان و متقاضیان به تحصیل در این مدرسه می‌توانند از اول اردیبهشت ماه لغایت ۱۵ تیرماه ۱۴۰۳ جهت ثبت نام برای حضور در مصاحبه اقدام نمایند.

زمان مصاحبه از اول مردادماه سال جاری و مواد مصاحبه شامل صرف و نحو کاربردی و منطق در سطح یک، صرف و نحو کاربردی و فقه(طهارت و صلات) و اصول(حلقه ثانیه مبحث مفاهیم، مطلق و مقید، اثبات صغرای دلیل شرعی، اجزاء استصحاب) در سطح دو و فقه(مکاسب محرمه و معاطات)، اصول(رسائل و کفایه، مباحث قطع، حجیت خبر واحد، استصحاب و تعادل و تراجیح) در سطح سه می‌باشد.

شایان ذکر است، شیوه ثبت نام متقاضیان و علاقه مندان نیز از طریق ارسال پیام به شماره ۰۹۱۵۹۰۱۴۲۲۷ در پیام رسان ایتا، تماس با تلفن مدرسه به شماره ۳۷۲۷۴۴۴۵ و مراجعه حضوری هر روزه از ساعت ۱۰ الی ۱۲ صبح به آدرس مدرسه واقع در میدان شهدا، دانشگاه ۳، روبروی صاحب الزمان ۲۲، مدرسه علمیه سعادت می‌باشد.

انتهای پیام ۳۱۳۴/۴۹

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha