جمعه ۱۴ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۲۴ شوال ۱۴۴۵ | May 3, 2024
ی

حوزه/ مرتضوی با بیان اینکه اسرائیل در حمله به ساختمان کنسولگری ایران در دمشق به دنبال تغییر معادلات جنگ بود، گفت: اسرائیل تصور نمی‌کرد با برخورد بازدارنده و اقتدار آفرین جمهوری اسلامی ایران روبرو شود.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری حوزه از کاشان، سیدرضا مرتضوی استاندار اصفهان امروز در مراسم تودیع و معارفه فرماندار ویژه کاشان به پیشینه تاریخی منطقه کاشان در عرصه‌های مختلف اشاره کرد و اظهار داشت: این ظرفیت‌ها یک موقعیت بی‌بدیلی را برای شهرستان کاشان به‌وجود آورده است.

مرتضوی به عملیات موفقیت آمیز وعده صادق اشاره کرد و گفت: این عملیات که به همت سپاه پاسداران، ارتش جمهوری اسلامی ایران و وزارت دفاع انجام شد، یک اتفاق متفاوتی را در عرصه جهانی رقم زد.

استاندار اصفهان تصریح کرد: عملیات وعده صادق در پاسخ به ۶ ماه جنایت رژیم صهیونیستی نسبت به مردم بی‌پناه غزه، به جا و بسیار موفقیت آمیز بود.

مرتضوی با بیان اینکه رژیم صهیونیستی در جنگ با حماس در باریکه غزه به هیچکدام از اهدافش نرسید، ابراز کرد: هیمنه این رژیم پوشالی در مبارزه با نیروهای مقاومت یمن و لبنان، از بین رفت.

استاندار اصفهان، با بیان اینکه اسرائیل در حمله به ساختمان کنسولگری ایران در دمشق به دنبال تغییر معادلات جنگ بود، اظهار کرد: اسرائیل تصور نمی‌کرد با برخورد بازدارنده و اقتدار آفرین جمهوری اسلامی ایران روبرو شود.

استاندار اصفهان خاطرنشان کرد: حرکتی که جمعه گذشته توسط رژیم صهیونیستی رقم خورد، همان تعبیر وزیر این رژیم کافی است که گفت این یک اقدام بی‌خاصیت بود و سعی کردند با کارهای رسانه‌ای به نحو دیگری به دنیا آن را مخابره کنند، ولی دنیا از آنها نپذیرفت.

مرتضوی برلزوم تبیین عملیات موفقیت آمیز وعده صادق در بین افکارعمومی جهان تاکید کرد و گفت: این عملیات موفقیت میز را باید به عنوان یک پرچم افتخار آمیز همیشه بالای سرمان برافراشته نگه داریم.

استاندار اصفهان، با بیان اینکه دنبال مسئله آفرینی نیستیم، ولی در دفاع از مسلمانان مظلوم جهان خصوصا مردم مظلوم فلسطین همیشه در میدان هستیم، ابراز کرد: امروز دنیا شاهد اقتدار جمهوری اسلامی ایران است.

مرتضوی به جایگاه ویژه شهرستان کاشان در سطح استان اصفهان اشاره کرد و یادآور شد: کاشان از نظر صنعت، هنر، میراث، علم و دانش از رتبه ویژه‌ای برخوردار است.

استاندار اصفهان با بیان اینکه کاشان شهدای بسیاری را در دوران دفاع مقدس تقدیم اسلام و انقلاب کرد، گفت: شهرستان کاشان بعد از دوران دفاع مقدس نیز به دلیل برخورداری از ظرفیت‌های بسیار بالا در زمینه‌های مختلف، به صورت ویژه در سطح استان به آن نگاه می‌شود.

وی ضمن قدردانی از خدمات شریف زارعی فرماندار سابق کاشان و آرزوی موفقیت برای حمیدرضا محمدی‌فشارکی سرپرست فرمانداری ویژه کاشان، ابراز کرد: راهبرد استان واگذاری اختیارات ستاد تسهیل استان به فرماندار کاشان است و به مدیران کل استان نیز تاکید شده که مصوبات ستاد تسهیل شهرستان‌ها، هم سنگ با مصوبه ستاد استان باشد و باید به آن تمکین کنند.

مرتضوی تصریح کرد: همانطور که نگاه مقام معظم رهبری به استانداران به عنوان نماینده عالی حاکمیت می‌باشد، فرمانداران نیز نماینده عالی حاکمیت در شهرستان‌ها هستند، لذا کلیه دستگاه‌های اداری مسیری که فرمانداران برنامه‌ریزی می‌کنند را کمک کنند تا بدون حاشیه جلو برود.

استاندار اصفهان خاطرنشان کرد: مسئولان در چارچوب سیاست گذاری فرماندار به عنوان نماینده عالی حاکمیت در شهرستان، با کمک نماینده ولی فقیه در کاشان و منتخب مردم شهرستان‌های کاشان و آران و بیدگل با یک نگاه واحد، در عرصه خدمت به مردم تلاش کنند.

انتهای پیام. /

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha