دوشنبه ۱۷ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۲۷ شوال ۱۴۴۵ | May 6, 2024
وحیدی

حوزه / وحیدی با اشاره به اینکه عملیات وعده صادق موجب افتخار و عظمت روز افزون ایران اسلامی شد، گفت: غیور مردان ایران اسلامی با انجام عملیات وعده صادق عزت و احترام ایران اسلامی را در جهان چند برابر نمودند.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری حوزه از خرم آباد، احمد وحیدی وزیر کشور عصر امروز در در مراسم تودیع و معارفه استاندار لرستان که در سالن آمفی تئاتر استانداری لرستان برگزار شد، با اشاره به اینکه انجام عملیات وعده صادق اوج اقتدار و عظمت ایران اسلامی را به جهانیان و استکبار جهانی نشان داد، اظهار داشت: ایران با انجام عملیات وعده صادق اراده پولادین خود را به نمایش گذاشت و افتخار و عظمت خود را به جهانیان نشان داد.

وی با اشاره به اینکه عملیات وعده صادق موجب افتخار و عظمت روز افزون ایران اسلامی شد، بیان کرد: غیور مردان ایران اسلامی با انجام عملیات وعده صادق عزت و احترام ایران اسلامی را در جهان چند برابر نمودند.

وی با اشاره به نقش آفرینی ایران در تعیین نقشه راه منطقه، گفت: این نقشه راه، پیروزی فلسطین، افول رژیم صهیونیستی و تحقق اراده‌های بزرگ ملت را دنبال می‌کند و به لطف الهی و ایستادگی و بصیرت جبهه مقاومت، پیروزی قدس شریف نزدیک خواهد بود.

وزیر کشور، با بیان اینکه دولت زمانی به مسئولیت رسید که کشور با مشکلات داخلی و خارجی روبرو بود، خاطرنشان کرد: تغییر ریل از توجه خارج به داخل، امید بستن به حل مسائل در داخل کشور به جای خارج و اتکا به داشته‌های داخلی، گفتمان اصلی این دولت بوده و هست.

وحیدی با بیان اینکه اتکا به داشته‌های داخلی گفتمان اصلی دولت حجت الاسلام والمسلمین رئیسی است، گفت: حاکم شدن این گفتمان می‌تواند ظرفیت‌ها را در همه بخش‌ها به‌کار گرفته و ایران اسلامی را در مسیر اعتلا و پیشرفت روز افزون قرار دهد.

وی بیان اینکه لرستان مردمانی ولایی و انقلابی دارد و این مردم غیور و انقلابی شایسته خدمت روز افزون هستند، ابراز کرد: باید با استفاده از ظرفیت‌ها و پتانسیل‌های این استان در بخش‌های گوناگون در جهت احیا واحدهای تولیدی راکد، احداث و احیا واحدهای صنعتی و اتمام طرح‌های نیمه تمام، قدم برداشت.

وزیر کشور، ساخت سد معشوره و راه اندازی مجدد طرح راه آهن در لرستان را از مطالبات مردم استان برشمرد و اظهار کرد: ساخت و احیای مجدد این طرح به زودی آغاز خواهد شد.

وحیدی با تأکید بر اهمیت بستر سازی برای مشارکت مردم در حوزه سرمایه‌گذاری و اقتصاد لرستان، گفت: مدیران استان باید با تعامل بیشتر با سرمایه گذران در جذب سرمایه گذاری در استان تلاش کنند.

وی از عملکرد، اخلاق و تلاش فرهاد زیویار استاندار پیشین لرستان قدردانی و برای ابوطالب شفقت استاندار جدید هم که از مدیران برجسته و توانمند و با کارنامه کاری موفق می‌باشد، آرزوی توفیق و سربلندی در راه خدمت به مردم این استان را نمود.

انتهای پیام. /

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha