شنبه ۱۵ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۲۵ شوال ۱۴۴۵ | May 4, 2024
کد خبر: 1152551
۵ اردیبهشت ۱۴۰۳ - ۲۲:۲۹
طالبی

حوزه/ حجت الاسلام طالبی گفت: امروز یکی از راهبردهای دشمن برای حمله به انقلاب اسلامی ترویج بی حجابی است و لذا حجاب فقط یک مسئله فرهنگی و یا اجتماعی نیست بلکه یک سنگر برای انقلاب اسلامی است.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری حوزه از ارومیه، حجت الاسلام وحید طالبی امروز در جلسه اجرای طرح نور حجاب و عفاف شهرستان پلدشت که در دفتر نیروی انتظامی این شهرستان برگزار شد، اظهار داشت: همه مسئولین موظف هستند برای تقویت بنیان های فکری و اعتقادی جامعه و عفت حیا، قوانین عفاف و حجاب را پیگری و اجرا کنند.

وی افزود: وقتی مسأله حجاب، به دستاویزی برای ضربه زدن دشمنان به پیکره نظام تبدیل می شود و آنان با طراحی اغتشاشات و ترویج بی بند و باری و مفاسد اخلاقی، پایه‌های نظام مقدس جمهوری اسلامی را هدف قرار می دهند دیگر نباید به موضوع حجاب، تنها با نگاه اجتماعی و فرهنگی نگریست بلکه این موضوع دارای ابعاد مختلف است.

امام جمعه پلدشت گفت: همه مسؤولان موظف هستند با حساسیت و اولویت، پیگیر اجرای قوانین امر عفاف و حجاب باشند چرا که عفاف و حجاب هم امر خداوند متعال است هم از منویات مقام معظم رهبری و هم قانون کشور است و اجرای ان برای مردم و مسئولین لازم و ضروی است.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha