دوشنبه ۱۷ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۲۷ شوال ۱۴۴۵ | May 6, 2024
حجت‌الاسلام والمسلمین رضا رستمی

حوزه/ حجت‌الاسلام والمسلمین رستمی با بیان اینکه خبرگزاری حوزه، خدمتگزار مجموعه حوزوی است، گفت: تلاش خبرگزاری حوزه معرفی هر چه بهتر فعالیت‌ها و اقدامات مجموعه حوزوی در سراسر کشور است.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری حوزه از یزد، حجت‌الاسلام والمسلمین رضا رستمی مسئول مرکز رسانه و فضای مجازی حوزه‌های علمیه کشور در نشست هم‌اندیشی با شورای معاونین حوزه علمیه استان یزد، اظهار داشت: فعالیت‌ها و اقدامات بسیاری در مراکز حوزه‌های علمیه سراسر کشور در حال انجام است و سعی و تلاش خبرگزاری حوزه بر معرفی این فعالیت‌ها به جامعه است.

وی با بیان اینکه خبرگزاری حوزه، خدمتگزار مجموعه حوزوی است، یادآور شد: تلاش خبرگزاری حوزه معرفی هر چه بهتر فعالیت‌ها و اقدامات مجموعه حوزوی در سراسر کشور است.

رسانه حوزه خدمتگزار مجموعه حوزوی است

مسئول مرکز رسانه و فضای مجازی حوزه‌های علمیه کشور عنوان کرد: در طی سالیان اخیر که خبرگزاری حوزه اقدام به انتشار اخبار حوزوی داشته، بازخوردهای بسیار مطلوبی از سوی جامعه حوزوی و عموم داشته‌ایم.

مدیر مسئول خبرگزاری رسمی حوزه ادامه داد: یکی از اقدامات مطلوب جهت انتشار فعالیت‌های معاونت‌های حوزه‌های علمیه سراسر کشور، ارائه گزارش عملکرد به صورت ماهیانه به خبرگزاری و انتشار آن در صفحات استانی و اصلی است.

بر اساس این گزارش:در این این نشست، اعضای شورای معاونین حوزه علمیه استان یزد نیز در سخنانی بر توجه مرکز رسانه و فضای مجازی حوزه های علمیه به فعالیت های طلاب در فضای مجازی تاکید کردند و همچنین انعکاس بیشتر فعالیت های حوزوی در این رسانه را خواستار شدند.

انتهای پیام/۳۱۳/۲۳

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha