سه‌شنبه ۱۸ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۲۸ شوال ۱۴۴۵ | May 7, 2024
امام جمعه آبپخش

حوزه/ امام جمعه آبپخش با تبریک روز کارگر گفت: اگر به دنبال تولید با کیفیت هستیم که مورد تاکید مقام عظمای ولایت هست و نیز به دنبال جهش تولید و پیشرفت اقتصاد کشور هستیم، باید به این کارگران پرتلاش و کارآمد تکیه کنیم و مسئولین هم باید به دنبال رفع بیکاری و رفع معیشتی مردم باشند و خوب خدمت کنند.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری حوزه از بوشهر، حجت الاسلام خداداد رضایی امام جمعه آبپخش ظهر امروز در خطبه های نماز جمعه آبپخش اظهار داشت: لحظه به لحظه زندگی خود در محضر حق هستیم و تمام رفتار ما را می بینید و روزی در دادگاه الهی با ما برخورد خواهد شد.

خطیب جمعه آبپخش با اشاره به عملیات وعده صادق گفت: هر چقدر از زمان عملیات وعده صادق می‌گذرد آثار و نتایج این عملیات را شاهد هستیم، و هر چقدر بگذرد صدای شکستن صهیونیست ها و دشمنان بیشتر شنیده می شود.

وی افزود: امروز باید به این فکر نکنیم که آیا چه تعداد موشک فرستاده شد و چه مقدار اثبات کرد و نکرد، تمام تلاش دشمن این است افکار به این سمت ببرد، اصل این است با این عملیات غرور آفرین وعده صادق، قدرت و اراده و نیروهای مسلح ما به اثبات رسیده است.

حجت الاسلام رضایی افزود: این قدرت و شجاعت در دل ملت ها جوانه زد و باعث شکست هیمنه صهیونیست شد و قوت قلبی برای مسلمان شده است. این مهم است و وظیفه ای که داریم نشر این پیام ها در جامعه امروز می باشد و هر چقدر جلوتر برویم عظمت و اثر مثبت این عملیات بارزتر می‌شود.

وی با اشاره به در پیش رو بودن روز شورا افزود: یکی از برکات انقلاب اسلامی در تایید سرنوشت خود و به اوج رساندن این برکات انقلاب اسلامی است و نباید مورد بی توجهی قرار بگیرد.

حجت الاسلام رضایی با پرداختن به در پیش رو بودن روز ملی خلیج فارس افزود: ضمن گرامیداشت روز خلیج فارس، این خلیج تا ابد فارس خواهد ماند و تمامیت حفاظ از این مرزهای این کشور در مقابل دشمنان در این ۴۶ سال یکی از برکات انقلاب اسلامی بوده است.

امام جمعه آبپخش با تبریک روز کارگر گفت: اگر به دنبال تولید با کیفیت هستیم که مورد تاکید مقام عظمای ولایت هست و نیز به دنبال جهش تولید و پیشرفت اقتصاد کشور هستیم، باید به این کارگران پرتلاش و کارآمد تکیه کنیم و مسئولین هم باید به دنبال رفع بیکاری و رفع معیشتی مردم باشند و خوب خدمت کنند.

وی افزود : شهادت استاد مرتضی مطهری برای این شهید علو درجات داریم ، و به معلمین تبریک عرض میکنیم ، نیاز به علوم مورد نیاز است چون که دیگر علم و دانایی توانایی یک ملت است و این امر محقق نمی‌شود مگر با جهاد علمی و پیشرفت است و به سمت سوی بیشتر برداشته شود و با زحمات معلمان عزیز است که حاصل میشود و مجدد این روز را تبریک عرض میکنیم .

رضایی اظهار داشت : حوزه های علمیه آغوش خود باز کردن برای پذیرش برادر و خواهر ، ثبت نام شروع شده است و این افتخار واقعا مدال ارزشمندی است که قسمت یک جوان شود برای سربازی امان زمان عجل الله است

حجت الاسلام رضایی ضمن گلایه از گران های افسار گسیخته : تصمیمی که دولت نسبت به کالا برگ نسبت مردم شود و متاسفانه مردم گلایه دارند و بعضی هارا تقلیل داده و این گلایه به تیم اقتصادی دولت داریم و پذیرفتنی نیست و به گلایه های مردم توجه کنید.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha