سه‌شنبه ۱۸ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۲۸ شوال ۱۴۴۵ | May 7, 2024
ماموستا راستی

حوزه/ امام جمعه موقت شهرستان سنندج گفت: بارزترین نماد دشمنی کشورهای غربی و اروپایی ها با دین مبین اسلام تلاش آنان برای گسترش اسلام هراسی در سطح بین المللی می‌باشد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری حوزه در استان کردستان، ماموستا محمد امین راستی امروز در درس اخلاق طلاب اهل سنت شهرستان سنندج در سخنانی اظهار داشت: امروز به عینه‌ شاهد توطئه های شومی از سوی دشمنان علیه اسلام هستیم.

امام جمعه موقت شهرستان سنندج افزود: در این میان شاهد جنگ اسرائیل با مردم غزه از یک سو و از سوی دیگر هجمه فرهنگی علیه مسلمین و باورهای دینی آنان هستیم.

این عالم اهل سنت در بخش دیگری از سخنان خود یادآور شد: دشمن به خوبی می‌داند که نمی‌تواند در یک جبهه علیه جهان اسلام اعلام نبرد نماید بنابراین با اعمال یک جنگ چند جانبه و ترکیبی به دنبال تقابل و تضعیف و حتی از بین بردن دین اسلام می‌باشد.

وی تصریح کرد: بارزترین نماد دشمنی کشورهای غربی و اروپایی ها با دین مبین اسلام تلاش آنان برای گسترش اسلام هراسی در سطح بین المللی می‌باشد.

ماموستا راستی خاطرنشان کرد: بنابراین باید با استفاده از امکانات لازم چهره واقعی و راستین دین مبین اسلام که آیینی رحمانی می‌باشد را به جهانیان بشناسانیم و خود افکار جهان درباره این دین آسمانی و رحمانی خود قضاوت کنند.

امام جمعه موقت شهرستان سنندج در پایان سخنان خود ضمن محکوم کردن جنایات صهیونیست‌ها علیه مردم غزه، خاطرنشان کرد: بیش از ۲۰۰ روز از تهاجم صهیونیست‌ها به غزه می‌گذرد ولی در این مدت هیچ کدام از کشورهای جهان و حتی دولت های اسلامی به جز ایران و یمن در مقابل این نسل کشی بزرگ از خود واکنش نشان ندادند که این برای بشریت مایه شرمساری است.

انتهای پیام/

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha