دوشنبه ۱۷ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۲۷ شوال ۱۴۴۵ | May 6, 2024
ساری

حوزه/ امام جمعه ساری بر لزوم اهتمام در راستای تبیین و تشریح آسیب ها و تبعات شوم رواج بی بند و باری در جامعه تأکید کرد.

به گزارش خبرگزاری حوزه از ساری، حجت الاسلام و المسلمین محمدباقر لائینی طی سخنانی در خطبه‌های نماز جمعه ساری ضمن تقدیر و تشکر از تلاش های فرماندهی انتظامی کشور در راستای اجرای طرح نور ابراز داشت: امروز به شدت لازم داریم که جامعه را هوشیار کنیم تا مردم و جوانان بدانند که رواج بی بند و باری چه آثار شوم و نامطلوبی را به همراه دارد.

وی با اشاره به تجربه و درس عبرت از فتح و سپس از دست دادن آندلس از سوی مسلمانان گفت: آندلس به واسطه ایمان فتح شد اما بی بند باری، آندلس و اسپانیا را از سرزمین‌های اسلامی گرفت.

وی در ادامه با اشاره به این که ۴۸ هزار شهید از نیروهای ارتشی در دوران دفاع مقدس تقدیم انقلاب و نظام شده است، گفت: همچنین ۱۱۲ هزار جانباز و آزاده از نیروهای ارتشی در دوران دفاع مقدس تقدیم شده است که ما مدیون حماسه و رشادت این عزیزان هستیم.

نماینده ولی فقیه در مازندران خاطرنشان کرد: بسیاری از مشکلات کشور زیر سر شبکه‌های فساد بوده و باید بساط آن را در جامعه برهم چید و مدیران مسئولان باید مراقب باشند که آلوده فساد نشوند تا بتوانند با فساد مبارزه کنند.

وی همچنین بر اهمیت فعالیت تعاونی ها در راستای تحقق شعار سال تأکید کرد و افزود: تقویت بنگاه‌های کوچک اقتصادی صنایع دستی و خانگی و صنایع کشاورزی نیز باید بیشتر مورد توجه قرار بگیرند.

امام جمعه ساری همچنین ضمن گرامیداشت روز و هفته معلم بر لزوم توجه به این قشر تاکید کرد و گفت: آینده سازان کشور توسط این قشر تربیت می‌شوند.

وی در ادامه با تقدیر از تلاش‌های استاندار سابق مازندران و تبریک به استاندار جدید گفت: امیدواریم در دوران فعالیت استاندار جدید مازندران به پیشرفت بیشتری دست یابد.

وی همچنین با محکوم کردن جنایات رژیم صهیونیست و کودک کش اسرائیل در روزها و هفته های اخیر بیان داشت: تا زمانی که ظالم به ظلمش ادامه می‌دهد باید از مظلومان حمایت کنیم و در همین راستا عملیات وعده صادق با افتخار انجام شد و دنیا را از نظر بعد علمی و فناوری مات و مبهوت کرده است.

حجت الاسلام و المسلمین لائینی از رژیم صهیونیستی به عنوان غده سرطانی و لانه فساد و توطئه علیه امت اسلام یاد کرد و گفت: هیچ کس جرأت نگاه چپ به اسرائیل را نداشت اما ایران اسلامی با عملیات وعده صادق جرأت و اراده خود را به نمایش گذاشت و این اراده و عزم برای اسرائیل شکننده و ناگوار بوده است.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha