دوشنبه ۱۷ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۲۷ شوال ۱۴۴۵ | May 6, 2024
رشت

امام جمعه رشت تصریح کرد: از مدیران و مسئولان کشور انتظار می رود برای حل مشکلات جامعه کارگری به خصوص در زمینه های معیشتی همه تلاش خود را انجام دهند.

به گزارش خبرگزاری حوزه از رشت، حجت الاسلام و المسلمین رسول فلاحتی طی سخنانی در خطبه‌های نماز جمعه رشت با بیان این که در آستانه هفته کار و کارگر قرار داریم، اظهار داشت: در حال حاضر چیزی در حدود ۱۴ میلیون کارگر در کشور داریم که با خانواده‌هایشان حدود نیمی از جمعیت کشور را شامل می شوند و از این رو از مدیران و مسئولان کشور انتظار می رود برای حل مشکلات جامعه کارگری به خصوص در زمینه های معیشتی همه تلاش خود را انجام دهند.

وی همچنین با اشاره به شعار سال و لزوم فراهم سازی زمینه های مشارکت مردم در امر تولید گفت: رونق تولید منجر به ایجاد ثروت می‌شود و با ثروت رفاه می‌آید و رفاه آسایش و آرامش جامعه، صادرات و اشتغال را به دنبال دارد.

نماینده ولی فقیه در استان گیلان در ادامه با اشاره به این که در آستانه ۱۲ اردیبهشت، روز شهادت استاد مرتضی مطهری و روز معلم قرار داریم، بیان داشت: شهید مطهری از عالمان برجسته تاریخ ما و اسلام شناسی بود که به آموزه‌های اسلامی معتقد و زبان شناس بود.

وی با بیان این که افق نگری و دورنگری در آثار علامه شهید مطهری تبلور یافته است، افزود: شهید مطهری متفکری بود که هنوز اندیشه‌های او می‌تواند پاسخگوی شبهات روز باشد. اگر فردی یک دوره آثار شهید مطهری را عمیقاً مطالعه کند می‌تواند اسلام شناس شود که بتواند پاسخ شبهات دنیای معاصر را دهد.

امام جمعه رشت با تاکید بر اینکه در مجامع بین المللی علیه صهیونیست کودک کش غاصب یک وحدت رویه ملی و جهانی تشکیل شده است، خاطرنشان کرد: زوال شکست پذیری رژیم منحوس صهیونیستی در مجامع بین المللی نزدیک شده و به زودی نابود خواهد شد.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha