سه‌شنبه ۱۸ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۲۸ شوال ۱۴۴۵ | May 7, 2024
تبریز

حوزه/ امام جمعه قیدار کفت: روز معلم، روز بزرگداشت عشق و ایثار و تجلیل از کسانی‏که علم را جرعه جرعه در جان‏ها جاری می‏کردند به شمار می‌رود و معلم یعنی کسی که در دل انسان یک چراغی روشن می کند و او را از جهالت به تعلیم و تعلم رهنمون می‌شود.

به گزارش خبرگزاری حوزه از زنجان، حجت‌الاسلام علی موسوی، امام جمعه قیدار در خطبه‌های امروز به سفر حجت الاسلام و المسلمین رئیسی به پاکستان اشاره و اظهار کرد: این سفر برای گفت‌وگو درباره موضوعات و امضای تفاهم‌نامه‌ها در بخش‌های مختلف اقتصادی، سیاسی و امنیتی انجام شد و از این نظر که ایران و پاکستان دو عنصر و بازیگر مهم تحولات منطقه‌ای به شمار می‌روند، حائز اهمیت است.

امام جمعه قیدار به در پیش بودن روز معلم اشاره و تصریح کرد: روز معلم، روز بزرگداشت عشق و ایثار و تجلیل از کسانی‏که علم را جرعه جرعه در جان‏ها جاری می‏کردند به شمار می‌رود و معلم یعنی کسی که در دل انسان یک چراغی روشن می کند و او را از جهالت به تعلیم و تعلم رهنمون می‌شود.

وی در پیش بودن روز کارگر را هم یادآور شد و گفت: اسلام برای کارگر ارزش زیادی قائل است و آن‌ها را خزانه داران زمین معرفی می‌کند و کارگران به عنوان ستون فقرات جامعه هستند و قیام و ایستادن هرکسی بستگی به سالم بودن و قوی بودن ستون فقرات دارد پس قیام و قوت جامعه بستگی به کارگران جامعه دارد و چرخ جوامع با دست توانای کارگران می چرخد.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha