شنبه ۲۹ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۰ ذیقعدهٔ ۱۴۴۵ | May 18, 2024
حجت الاسلام والمسلمین نادر رنجبر

حوزه/ مدیر حوزه علمیه استان کردستان گفت: عامل انگیزه بخشی و موفقیت طلبه ها اساتید هستند و رشد و تعالی حوزه معلول دلسوزی اساتید است و طلاب از اساتید تاثیر می پذیرند چه در بُعد علمی و چه اخلاقی.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری حوزه از کردستان، به مناسبت گرامیداشت هفته معلم با حضور اساتید حوزوی مراسمی در دفتر نماینده ولی فقیه در استان کردستان برگزار شد.

حجت الاسلام والمسلمین نادر رنجبر در این مراسم اظهار داشت: استاد موتور محرکه رشد طلبه است و اگر مدرسه‌ای و طلبه‌ای موفق باشد نتیجه تلاش‌های اساتید است.

مدیر حوزه علمیه استان کردستان تصریح کرد: عامل انگیزه بخشی و موفقیت طلبه‌ها اساتید هستند و رشد و تعالی حوزه معلول دلسوزی اساتید است و طلاب از اساتید تاثیر می‌پذیرند، چه در بُعد علمی و چه اخلاقی.

وی ابراز کرد: خداوند یک فرصت در اختیار ما قرار داده است که بتوانیم برای این رشد و تعالی استفاده نماییم.

حجت الاسلام والمسلمین رنجبر یادآور شد: یکی از مواردی که در مدیریت حوزه برای همه ما مهم و ارزنده بود که بتوانیم یک ارتباط صمیمانه با طلاب ایجاد کنیم، زیرا زمانی می‌توانیم موفق باشیم که این محبت بین طلبه و استاد وجود داشته باشد و بر همین اساس نیز تلاش کرده‌ایم که این ارتباط را به صورت مستمر با طلاب داشته باشیم.

مدیر حوزه علمیه استان کردستان گفت: به نظر بنده یک مجموعه اگر می‌خواهد موفق باشد نباید خودش را تنها مکلف به اجرای آیین نامه‌ها بداند، بنابراین باید خودمان بنشینیم و نیازها را براساس استان بررسی کنیم و برنامه ریزی‌های لازم را انجام دهیم و براساس آن حرکت کنیم.

حجت الاسلام والمسلمین رنجبر اظهار کرد: بعد از تعطیلات عید با همکاران جلسه گذاشتیم و از معاونت‌ها خواستیم برنامه‌هایی که می‌تواند عامل رشد طلاب باشد را ارائه دهند.

مدیر حوزه علمیه استان کردستان خاطرنشان کرد: سال گذشته برای حوزه علمیه برادران استان کردستان موفقیت‌های خوبی به دست آمد از جمله اینکه ۲ نفر از طلاب ما در المپیاد علمی کشور رتبه‌های دوم و سوم را کسب کردند.

حجت الاسلام والمسلمین رنجبر تصریح کرد: در حوزه پژوهش هم کارهای بسیار خوبی در مدارس علمیه استان کردستان انجام شده که نمونه بارز آن دومین دو فصلنامه مدرسه علمیه امام صادق (ع) قروه می‌باشد که با حضور نماینده ولی فقیه در استان کردستان آن را افتتاح کردیم که این یک آرزو برای همه ما بود که می‌تواند برای طلاب زمینه ایجاد انگیزه باشد.

این استاد حوزه علمیه اظهار کرد: معاونت پژوهش حوزه علمیه کردستان سال گذشته رتبه دوم کشور را کسب کرد که با توجه به سایر استان‌ها که نسبت به ما از امکانات بیشتری برخوردار هستند، رتبه بسیار مناسبی می‌باشد.

مدیر حوزه علمیه کردستان یادآور شد: با حوزه علمیه خواهران همکاری‌های خوبی داریم و شاهد تعامل بین حوزه برادران و خواهران هستیم که ان‌شاء‌الله این برنامه بتواند زمینه رشد حوزه برادران و خواهران را فراهم کند.

حجت الاسلام والمسلمین رنجبر خاطرنشان کرد: در این سال‌ها که در خدمت نماینده ولی فقیه در استان کردستان بوده‌ایم به عینه شاهد دغدغه مندی حجت الاسلام والمسلمین پورذهبی نسبت به طلاب و حوزه‌های علمیه بوده‌ام که این بسیار ارزشمند است.

در این مراسم از اساتید حوزوی تجلیل به عمل آمد.

انتهای پیام/

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha