یکشنبه ۳۰ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۱ ذیقعدهٔ ۱۴۴۵ | May 19, 2024
ب

حوزه/فرمانده انتظامی استان هرمزگان با تبریک روز معلم، این روز را فرصتی مناسب برای قدرشناسی از سنگربانان عرصه تعلیم و تربیت دانست.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری حوزه از هرمزگان، سردار "علی اکبر جاویدان" به مناسبت گرامیداشت روز معلم به اتفاق معاون هماهنگ کننده و جمعی از معاونین با حضور در اداره کل آموزش و پرورش استان، با "مهدی قویدل" مدیر کل آموزش و پرورش هرمزگان دیدار کردند.

سردار جاویدان در این دیدار ضمن تبریک و گرامیداشت روز معلم، طی سخنانی بیان داشت: استفاده از ظرفیت آموزش و پرورش و نهادینه سازی فرهنگ عمومی برای برطرف کردن مشکلات حوزه نظم، امنیت و ترافیک، یکی از رویکردهای تعاملی در انتظامی است و پلیس بر آن است تا برای نهادینه سازی مؤلفه امنیت اجتماعی از معلمان به عنوان فرهنگ یاران پلیس در بسترهای مختلف مأموریتی خود بهره لازم را ببرد.

این مقام ارشد انتظامی استان روز معلم را مناسبتی ارزشمند برای یادآوری مسئولیت خطیر فرهنگیان در امر تعلیم و تربیت عنوان کرده و خاطر نشان کرد: این مهم، بیانگر اهمیت ویژه معلمان به عنوان زیر ساخت فرهنگی، تربیتی و علمی جامعه بوده و معلمان در شکل گیری جامعه دینی با گفتمان قرآنی نقش کلیدی دارند.

فرمانده انتظامی استان هرمزگان در پایان ضمن قدردانی از تلاش و کوشش بی‌شائبه معلمان در حفظ جایگاه نظام مقدس جمهوری اسلامی، ابراز امیدواری کرد که با ایجاد فضای سالم توأم با امنیت و آرامش، توفیق خدمتگزاری در عرصه تعلیم و تربیت و امنیت به مردم عزیز را داشته باشیم.

مهدی قویدل مدیرکل آموزش و پرورش استان نیز در ادامه این دیدار با اشاره به نقش مثبت و ارزنده پلیس در برقراری امنیت به ویژه تأمین امنیت دانش آموزان، از حسن نیت سردار جاویدان فرمانده انتظامی و حضور خوب کارشناسان انتظامی در مدارس جهت اجرای برنامه های آموزشی در راستای پیشگیری از آسیب های اجتماعی تقدیرکرد.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha