دوشنبه ۳۱ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۲ ذیقعدهٔ ۱۴۴۵ | May 20, 2024
تبریک نماینده ولی ‌فقیه در استان کرمانشاه به رئیس سازمان ملی استاندارد ایران

حوزه/ نماینده ولی ‌فقیه در استان کرمانشاه، کسب موفقیت‌های بین‌المللی سازمان ملی استاندارد ایران را معاون رئیس‌جمهور و رئیس سازمان ملی استاندارد ایران، تبریک گفت.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری حوزه از کرمانشاه، حجت‌الاسلام ‌والمسلمین غفوری، در پیامی موفقیت‌های بین‌المللی کسب ‌شده، توسط سازمان ملی استاندارد ایران را تبریک گفت که متن پیام بدین شرح است:

بسم‌الله‌الرحمن‌الرحیم

جناب آقای دکتر مهدی اسلام‌ پناه

معاون محترم رئیس‌جمهور و رئیس سازمان ملی استاندارد ایران

با سلام و آرزوی بهروزی، خدا را شاکریم که تحول عظیم و الهیِ انقلاب اسلامی ایران که موجب شکل‌گیری نظام اسلامی شد، در این قریب به نیم ‌قرن ابتدایی عمر مبارک خود، توانسته نام بلند ایران اسلامی را در عرصه‌های فنی و علمی احیا کند و عزت دانشیِ مردم آگاه کشور عزیزمان را در صحنه‌های بین‌المللی، باز پس بگیرد.

اکنون که سال جدید با نگاه دقیق و حکیمانه مقام معظم رهبری (مدظله‌العالی)، به نام «جهش تولید با مشارکت مردم» نام‌گذاری شده است، شایسته است همه فعالان مردمی تولید و مسئولین دست ‌اندرکار این حوزه با همتی دوچندان در راستای تحقق این شعار مهم بکوشند.

بی‌شک «تعالی شش ‌پله‌ای رتبه استاندارد سازی ایران در جهان از ۲۶ به ۲۰» و نیز «کسب تأییدیه اتحادیه بین‌المللی تأیید صلاحیت آسیا و اقیانوسیه APAC» که با تلاش جناب‌عالی و همکاران ارجمندتان رقم خورده است، گامی بلند و مهم برای زمینه‌سازی جهش تولید و توسعه تجارت است که امیدواریم به ‌فضل خدا موفقیت‌های بعدی و بالاتر را در پی داشته باشد.

ضمن تبریک به ‌مناسبت کسب این توفیقات، از خداوند منان برای جناب‌ عالی و همکاران گران ‌قدرتان در آن نهاد خدمت ‌رسان تمنای توفیق روزافزون دارم.

حبیب‌الله غفوری

نماینده ولی‌ فقیه در استان و امام‌ جمعه کرمانشاه

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha