یکشنبه ۳۰ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۱ ذیقعدهٔ ۱۴۴۵ | May 19, 2024
منصور شوقانی

حوزه/ سردار شوقانی با اشاره به شعار سال ۱۴۰۳ با عنوان سال «جهش تولید با مشارکت مردم» که یکی از عرصه های مورد نیاز انقلاب است، گفت: امروز رونمایی ۲۱۳ نیروگاه خورشیدی کوچک مقیاس با مشارکت بانک ها و مجموعه اداره کل و شرکت برق استان سمنان جاری و ساری می شود.

به گزارش خبرگزاری، سردار منصور شوقانی، فرمانده سپاه استان سمنان، در آیین افتتاح ۲۱۳نیروگاه خورشیدی کوچک مقیاس در روستاهای استان سمنان با حضور سردار فدوی جانشین فرمانده کل سپاه، سردار زهرایی رئیس سازمان بسیج سازندگی کشور و جمعی دیگر از مسئولان ارشد استان در درجزین منزل شهید محمدعلی مخمس برگزار شد، اظهار کرد: مقدم پرخیر و برکت سردار فدوی جانشین فرماندهی کل سپاه را به استان سمنان گرامی می داریم و از حضور ارزشمند استاندار سمنان و ریاست بسیج سازندگی کل کشور و همه مسئولانی استانی و شهرستانی تشکر می کنیم.

وی بیان کرد: ۱۷ اردیبهشت ماه در واقع تقویم تاریخی میهن اسلامی مان را مزین کرد به سالروز تأسیس بسیج سازندگی که در از بطن حقیقت انقلاب اسلامی در پرتو ولایت مداری برای عرصه های جهادی تأسیس شد.

فرمانده سپاه استان سمنان با اشاره به شعار سال ۱۴۰۳ با عنوان سال «جهش تولید با مشارکت مردم» که یکی از عرصه های مورد نیاز انقلاب است، گفت: امروز رونمایی ۲۱۳ نیروگاه خورشیدی کوچک مقیاس با مشارکت بانک ها و مجموعه اداره کل و شرکت برق استان سمنان جاری و ساری می شود.

سردار شوقانی اظهار کرد: همانطور که در جریان هستید بحث نیروگاه های خورشیدی یکی از ظرفیت هایی است که در مجموعه استان سمنان هدف گذاری شده است و در گام اول امروز ۲۱۳ نیروگاه را امروز رونمایی می کنیم و در ادامه تا پایان سال ۳۵۰ نیروگاه خورشیدی در برنامه بسیج سازندگی استان سمنان است و ۳۰۰ نیروگاه خورشیدی هم با کمیته امداد امام خمینی (ره) استان سمنان تفاهم نامه منعقد شده است که با مشارکت مددجویان انجام خواهد شد.

وی با اشاره به قانون جهش تولید ماده ۱۶ تصریح کرد: شرکت ها و کارخانجاتی که این ظرفیت را دارند که در یک برنامه زمانی پنج ساله بتوانند بخشی از مصارف برق صنعتی خود را تأمین کنند، مجموعه بسیج سازندگی و سپاه استان سمنان این آمادگی را دارد که ظرفیت سازی و ایجاد نیروگاه های خورشیدی را در آن مجموعه تولیدی انجام دهد.

فرمانده سپاه استان سمنان اضافه کرد: در سال جاری برای ایجاد ۶ نیروگاه در کارخانجات استان سمنان هدف گذاری شده است.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha