دوشنبه ۳۱ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۲ ذیقعدهٔ ۱۴۴۵ | May 20, 2024
کد خبر: 1155457
۱۹ اردیبهشت ۱۴۰۳ - ۱۱:۵۸
نشست سیاسی

حوزه/ مسئول معاونت سیاسی نمایندگی ولی فقیه در سپاه روح الله(ره) گفت: وعده صادق، اقتدار ایران در سطح منطقه در پاسخ به هر نوع تجاوز و تعدی را نشان داد که هر موجودیت یا بازیگری به هر نحوی بخواهد که علیه ایران اقدام کند، با ضربات جبران‌ناپذیر مواجه خواهد شد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری حوزه از اراک، به همت معاونت فرهنگی مدرسه علمیه حضرت زهرا(س) سنجان صبح امروز نشست سیاسی با موضوع عملیات طوفان الاقصی با حضور سرهنگ امیرحسین بیاتی مسئول معاونت سیاسی نمایندگی ولی فقیه در سپاه روح الله(ره) در این مدرسه برگزار شد.

در این نشست که با حضور طلاب، اساتید و کادر این مدرسه علمیه برگزار شد، سرهنگ بیاتی به بیان مسائلی در مورد وعده صادق پرداخت و اظهار داشت: عملیات طوفان الاقصی از نظر رهبر معظم انقلاب تعابیر متعددی دارد، زلزله ویرانگر، شکست جبران ناپذیر و همچنین شکست غیر قابل ترمیم.

مسئول معاونت سیاسی نمایندگی ولی فقیه در سپاه روح الله(ره)، افزود: زمان بیداری انقلاب اسلامی از سال ۵۷ شکل گرفت و پیروزی انقلاب اسلامی را به دنبال داشت، بعد از انقلاب اسلامی نیز در ملت‌های منطقه و کشورهای مختلف دنیا، بیداری به وضوح آشکار شد و جبهه مقاومت توانست بیداری جهانی را به طور گسترده شکل بدهد.

سرهنگ بیاتی تصریح کرد: امروز شاهد بیداری جهانی در کل ملت‌های دنیا اعم از مسلمان و غیر مسلمان هستیم.

وی خاطرنشان کرد: عملیات طوفان الاقصی هیمنه رژیم صهیونیستی در حوزه عملیاتی، نظامی و دفاعی را فرو ریخته، همچنین موج حمایت جهانی از فلسطینیان و انزجار از این رژیم را نیز رقم زده است.

سرهنگ بیاتی اظهار کرد: اقدام وعده صادق، اقتدار ایران در سطح منطقه در پاسخ به هر نوع تجاوز و تعدی را نشان داد که هر موجودیت یا بازیگری به هر نحوی بخواهد که علیه ایران اقدام کند، با ضربات جبران‌ناپذیر مواجه خواهد شد.

وی خاطرنشان کرد: این اقدام یک نوع دوگانگی و تشدید اختلاف‌ها را بین آمریکا و اسرائیل و حتی در میان صهیونیست‌ها ایجاد کرد.

وعده صادق، اقتدار ایران را نشان داد

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha