دوشنبه ۳۱ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۲ ذیقعدهٔ ۱۴۴۵ | May 20, 2024
عکس

بهره گیری از طلاب ورزشکار جهت مشاوره و ترویج فرهنگ ورزش و سلامت با رویکرد دینی با معرفی مدیریت حوزه های علمیه، استفاده از ظرفیت مشاورین توانمند حوزوی در زمینه ازدواج و خانواده و مهارت های زندگی و ... برای گروه های هدف اداره ورزش و جوانان از جمله مصوبات نشست هم اندیشی حوزه علمیه با اداره کل ورزش و جوانان سمنان بود.

به گزارش خبرگزاری حوزه از سمنان، نشست هم اندیشی حوزه علمیه با اداره کل ورزش و جوانان استان سمنان با حضور حجت الاسلام مهدی پناهی، مدیر سلامت و تربیت بدنی حوزه های علمیه کشور،  و دبیر ستاد راهبری ورزش حوزه های علمیه، حجت الاسلام علی همتی، معاون امور طلاب و دانش آموختگان حوزه علمیه استان سمنان، همت هادیان رئیس هیئت ورزش های همگانی استان سمنان، مجید محمدی معاون امور ورزش اداره ورزش و جوانان استان، حسن رهایی معاونت توسعه منابع و پشتیبانی اداره کل ورزش و جوانان استان سمنان و سرکار خانم متولیان ، رئیس گروه مشارکت های اجتماعی جوانان اداره ورزش و جوانان استان سمنان برگزار شد.

در این جلسه ضمن تبادل نظر و هم اندیشی در خصوص ظرفیت های حوزوی و اداره ورزش و جوانان و ورزش های همگانی، موارد ذیل طبق تفاهم نامه های ستادی مصوب شد.

  1. منصوب شدن معاونین امور طلاب و دانش آموختگان استان ها به عنوان مشاور فرهنگی مدیر ورزش و جوانان استان.
  2. بهره گیری از طلاب ورزشکار جهت مشاوره و ترویج فرهنگ ورزش و سلامت با رویکرد دینی با معرفی مدیریت حوزه های علمیه.
  3. استفاده از ظرفیت مشاورین توانمند حوزوی در زمینه ازدواج و خانواده و مهارت های زندگی و ... برای گروه های هدف اداره ورزش و جوانان.
  4. حمایت جهت تجهیز مدارس علمیه به لوازم ورزشی.
  5. حمایت و پشتیبانی از برنامه ها و مسابقات ورزشی مدارس علمیه و استفاده از ظرفیت سالن های ورزشی.
  6. حمایت از پژوهشگران حوزوی جهت تولید و انتشار مقاله و کتاب در موضوعات ورزشی .
  7. راه اندازی و ثبت سمن جوانان در مدارس علمیه استان.
  8. حمایت و پشتیبانی جهت برگزاری برنامه های مشترک مثل پیاده روی خانوادگی طلاب حوزه و دانشگاه .
  9. پیگیری جهت انتخاب یکی از ساختمان ها و سالن های ورزشی نیمه کاره که ۷۰ درصد آن ساخته شده است، برای تکمیل و واگذاری به حوزه علمیه .

انتهای پیام/

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha