سه‌شنبه ۱ خرداد ۱۴۰۳ |۱۳ ذیقعدهٔ ۱۴۴۵ | May 21, 2024
3.jpg

معاون فرهنگی مدرسه علمیه الزهرا(س) اردبیل از برگزاری همایش‌ پیاده‌روی طلاب این واحد حوزوی به مناسبت میلاد حضرت فاطمه معصومه(س) خبر داد.

لیلا یحیی‌زاده در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری حوزه در اردبیل، اظهار داشت: پیاده‌روی بانوان طلبه مدرسه علمیه الزهرا(س) اردبیل به مناسبت دهه کرامت و ولادت حضرت معصومه(س) پیش از ظهر امروز در محوطه دریاچه شورابیل برگزار شد.
وی با تاکید به اینکه بانوان در خانواده و جامعه نقش مهم و اثرگذاری را ایفا می‌کنند، گفت: شادابی و سلامت جسمانی و روحی بانوان باعث نشاط و سرزندگی در محیط خانواده و جامعه خواهد بود.
معاون فرهنگی - تبلیغی مدرسه علمیه تخصصی الزهرا(س) اردبیل با اشاره به اهمیت شادی و نشاط اجتماعی توام با ارزش‌های معنوی در مکتب اسلام، افزود: این همایش در راستای ترویج فرهنگ ورزش و با هدف ارتقای سلامت و نشاط بانوان تشکیل یافت.
یحیی‌زاده با بیان اینکه نیروهای مقتدر انتظامی با تمام توان و خالصانه برای انجام تکلیف شرعی و قانونی با عنوان "طرح نور" به میدان آمده‌اند، اظهار کرد: در مسیر پیاده‌روی، بانوان با نوشته‌های تبلیغاتی با عنوان عفاف و حجاب و حمایت از طرح نور فراجا، قدردانی خود از این نیروهای نظامی اعلام کردند.
وی ادامه داد: در بخش دیگری از این همایش، با اهدا گل و هدایا به تعدادی از دختران حاضر در این همایش، از مقام دختران به مناسبت روز دختر تقدیر به عمل آمد.

همایش پیاده‌روی بانوان طلبه اردبیلی

همایش پیاده‌روی بانوان طلبه اردبیلی

همایش پیاده‌روی بانوان طلبه اردبیلی

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • محمدحسین IR ۰۶:۱۶ - ۱۴۰۳/۰۲/۲۲
    0 0
    زنده باد! ✌🌱