یکشنبه ۹ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۹ شوال ۱۴۴۵ | Apr 28, 2024
خبر گزاری حوزه

آیین افتتاحیه ششمین گردهمایی دانش آموختگان جامعة المصطفی(ص) با حضور دانش آموختگانی از 50 کشور جهان، در سالن عارف الحسینی مجتمع آموزش عالی امام خمینی(ره) قم برگزار شد.

به گزارش خبرگزاری حوزه، در ابتدای این مراسم، پس از تلاوت آیاتی از کلام الله مجید، حجت‌الاسلام والمسلمین حکیم الهی، معاون ارتباطات و  بین الملل جامعة المصطفی(ص) با خیر مقدم به دانش آموختگان، حضور آنان را در ششمین گردهمایی گرامی داشت و از دست اندرکاران برپایی این  هم اندیشی تقدیر کرد.

وی با اشاره به جایگاه جامعة المصطفی(ص) افزود: المصطفی با کسب مجوز از وزارت علوم و عضویت در نهادهای بین المللی مانند اتحادیه دانشگاه های جهان و آیسسکو و... توانسته است از نظر رتبه بندی، در سطح جهان مورد اعتراف و قبول و پذیرش همه مراکز علمی و پژوهشی جهان قرار گیرد.

رئیس ششمین گردهم آیی دانش آموختگان جامعة المصطفی(ص) ابراز داشت: المصطفی بر خود می بالد که بیش از 31 هزار دانش آموخته دارد.

در ادامه این گردهمایی، حجت‌الاسلام و المسلمین اعرافی رئیس جامعةالمصطفی‌(ص) نیز در سخنانی به تبیین ویژگی‌های یک مبلغ برتر در عرصه بین‌الملل پرداخت.

وی با اشاره به سیره امام خمینی (ره) در نظام اسلامی و مبارزه با ظلم و استکبار، گفت: امام(ره) به حق بارزترین و بهترین جلوه این ویژگی‌ها و صفات و ملکات اخلاقی است چرا که با شناخت توانایی‌های خود و اعتماد به نفس و ایمان و توکل به خدای متعال توانست منشاء بزرگترین تحول در دنیا باشد و همه قدرت‌های شرق و غرب را شکست دهد و باید سیره ایشان برای همه مبلغین الگو باشد.

 

 

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha