دوشنبه ۱۴ خرداد ۱۴۰۳ |۲۶ ذیقعدهٔ ۱۴۴۵ | Jun 3, 2024
یششش

عضو تیم ملی تکواندو کشور افغانستان و نایب قهرمان مسابقات تکواندو آسیایی 2013 فیلیپین، ، با حضور در بارگاه ملکوتی کریمه اهل بیت(س) مدال نقره خود را به موزه آستان مقدس اهدا کرد.

به گزارش خبرگزاری حوزه، جواد حسینی‌پور، عضو تیم ملی تکواندو کشور افغانستان و نایب قهرمان مسابقات تکواندو آسیایی 2013 فیلیپین، در حاشیه این مراسم، با اشاره به دوران فعالیت ورزشی خود گفت: ورزش را از سال 1380 در اصفهان آغاز کردم و در مدت 13 سال، زیر نظر مربیان ایرانی به تعلیم ورزش تکواندو پرداختم.

وی به انگیزه خود از این اقدام معنوی اشاره کرد و ادامه داد: چند ماه پیش از مسابقات آسیایی فیلیپین، در اردوی آمادگی تیم ملی افغانستان که در مشهد مقدس برگزار شده بود، با مشکلات زیادی در مسیر مسابقات روبرو شدم؛ در این شرایط به زیارت حضرت ثامن‌الحجج علی بن موسی الرضا(ع) رفتم و آن حضرت متوسل شدم؛ در موقع خروج از حرم مطهر، احساس آرامش خاصی به من دست داد.

عضو تیم ملی افغانستان با بیان این که از فردای آن روز، مشکلات من به آرامی برطرف شد و به عنوان عضو تیم ملی انتخاب شدم، خاطر نشان کرد: قبل از اعزام به مسابقات آسیایی، به حرم مطر امام رضا(ع) مشرف شدم و نذر کردم که اولین مدالی که به دست می‌آورم، به آستان مقدس ایشان و یا حضرت فاطمه معصومه(س) اهدا کنم.

نایب ‌قهرمان مسابقان آسیایی تکواندو فیلیپین در پایان گفت: امیدورارم این اقدام، زمینه‌ای شود تا در دیگر مسابقات نیز بیمه خاندان عصمت و طهارت شوم.

 

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha