سه‌شنبه ۱ خرداد ۱۴۰۳ |۱۳ ذیقعدهٔ ۱۴۴۵ | May 21, 2024
تفاهم نامه

حوزه/ معاون تبلیغ و آموزش های کاربردی حوزه های علمیه گفت: مبلغین حوزه های علمیه بر اساس رسالت و هدفی که دارند در خدمت عموم جامعه به ویژه جامعه ورزشی کشور هستند.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری «حوزه»، حجت الاسلام و المسلمین نبوی در دیدار رئیس فدارسیون تکواندو کشور ضمن تقدیر و تشکر از حضور آقای پولادگر، ابراز امیدواری کرد که این دیدارها زمینه مناسبی برای نتایج مثبت در امور تبلیغی در عرصه ورزش باشد.

وی به حضور مبلّغین در ورزشگاه آزادی در برخی از بازی های حسّاس اشاره کردو افزود: اگر با عزمی جدّی در این راه قدم برداریم تجربیات بسیار موفقی را در این عرصه به دنیا عرضه خواهیم کرد.

حجت الاسلام والمسلمین  نبوی در پایان با پیشنهاد امضاء تفاهم نامه ای با محوریّت تعیین وظایف دو طرف، با فدراسیون تکواندو به صورت خاص، و فضای کلّی ورزش کشور به صورت عام، جهت جلوگیری از ناهنجاری های اخلاقی و رفتاری، خواستار ارائه برنامه مستقلّی از سوی مسئولین ورزشی فدراسیون تکواندو شد.

در ادامه جلسه سید محمد پولادگر ضمن تقدیر و تشکر از همکاری حوزه علمیه و مدیران مجموعه معاونت تبلیغ، با اشاره به ضرورت تقویت سطح همکاری بین حوزه علمیه و فدراسیون های ورزشی، بر استفاده از ظرفیّت های موجود در این معاونت تخصّصی تأکید کرد.

وی مهمترین بحث را ضرورت نیاز به تبلیغ در مقوله ورزش قهرمانی، به جهت پرمخاطب بودن این عرصه دانست و خاطر نشان کرد: در مسابقات حساسی مانند المپیک به جهت جهانی بودن این بازی ها و پخش آن از تلویزیون و امکان الگو برداری جوانان از رفتار ورزشکاران در سطح بین الملل، این ضرورت نیاز، بیش از پیش احساس می شود.

رئیس فدراسیون تکواندو با تأکید بر پر اهمیت بودن اخلاق ورزشی در سطح بین الملل و همچنین امکان بروز برخی ناهنجاری های اخلاقی و رفتاری توسط ورزشکاران سطح ملی، جا دارد که توجه بیشتری به مقوله تبلیغ دینی و اخلاقی بشود.

وی افزود: ما باید باور کنیم که کار فرهنگی در کنار کار فنّی و مربیگری ورزشی قرار دارد، و به همان اندازه حائز اهمیت است. نه فقط بازیکنان و ورزشکاران تیم های ورزشی بلکه هواداران و تماشاگران مسابقات ورزشی نیز مُلزم به رعایت اصول ادب و ارزشهای اخلاقی هستند.

انتهای پیام   313/17

 

 

کانال تلگرام خبرگزاری رسمی حوزه

برچسب‌ها

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha